Mr.Elendig Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Nokon som har erfaring med http://www.multicom.no/Xishan-W550S-15e6-Ultraslim-Full-HD-IPSe-4egen-Intel-Core-i5-4200Me-8GBe-256GB-SSD-1TBe-HD-Graphics-4600e-DVDRWe-Uten-operativsysteme-2e2kg-Multicom/cat-p/c100561/p10627148 eller som veit kva Clevo modell dette egentleg er? Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 kjøpte en slik til min mor, og satt den opp for henne. god maskin med bra skjerm og relativt lite støy. eneste jeg kan peke på som bob bob er tastaturet, de har gått inn for at det også skal være flatt, og føler at tastene har litt for kort reisevei i forhold til hva jeg er vandt med. uansett et godt kjøp skulle jeg påstå, med bra kvalitetsfølelse og mye for pengene lykke til med handelen:) Lenke til kommentar
LMH Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Stjeler den tråden her. Noko som no har meir erfaring med Multicom Xishan W550S? Tenker då spesielt på varmeutvikling og støynivå. Er det generelt litt støy frå Multicom-maskinene? Endret 24. juli 2014 av LMH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå