Gå til innhold

Hjelp til oppgradering av PC

Anbefalte innlegg

Jeg bare sa at det er nøyaktig aamme deler og specs, så du kunne spart en hundre-lapp

Nja, det er mye likt, men valgte et Maximus-kort siden det har litt ekstra *OUMPF* i den integrerte lydkortløsningen (SupremeFX), mens Z87-PRO har et ganske alminnelig Realtek ALC1150. Så siden jeg ikke kommer til å bruke WiFi, vil jeg ikke ha det isteden for kongelyd ;)

Noen grunn til at du går får ett så highend hovedkort?

Se over. Fristet litt med det litt over i Maximus-serien siden det har forsterker for headset, men det er et litt for stort sprang i pris.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korrekt :)

Kanskje du får noen tilbud av å vente til januar, kanskje ting blir dyrere. Hvem vet.

Er du villig til å vente så vil du spare penger, trenger du pcen nå, så kjøp den nå.

Det er vel en kjent sak at det er salg på en mengde ting i januar, men er usikker på om det er vanlig med salg på PC-komponenter. Dessuten er det Januar neste uke, så ikke så lenge å vente. Men la meg reformulere spørsmålet: Bruker Komplett og Dustin å ha januar-salg?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg omsider sendt bestillingen. Jeg la til lys og hodetelefoner, og byttet ut strømforsyningen med en til halv pris. Måtte bare innse at det nok blir litt for råflott å betale nesten 2k for en strømforsyning...

NZXT SLEEVED LED CABLE KIT 1M BLUE

NZXT PHANTOM 410 ATX BLACK

INTEL CORE I5 4670K 3.4GHZ 6MB S-1150

CORSAIR RM SERIES 750W GOLD MODULAR PSU

COOLER MASTER HYPER 212 EVO S-1155/1156/1366/2011/AM3/AM3+/FM1

AUDIO TECHNICA ATH-M50 BLACK

ASUS MAXIMUS VI HERO Z87 S-1150

TOTAL WAR ROME II (gratis)

Ordretotal 6 694,00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...