Cuneax Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Smokio gir deg oversikten over forbruket.Ta et drag av smartsigaretten Lenke til kommentar
reidarm Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Her har vel teknofil brutt reklameforbudet? http://www.helsedirektoratet.no/folkehelse/tobakk/royking/e-sigaretter/Sider/default.aspx Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Dette er ikke reklame men redaksjonell omtale, omtrent som vinspaltene. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg pleier ikke å rette på skrivefeil som er av mindre betydning, men regner det er det snakk om en doseapp og ikke en dose apper. Men til saken: Er det noen grunn til at disse E-sigarettene og liknende er forbudt i Norge bortsett fra deres "upålitelige" doseringssystem? Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Jeg pleier ikke å rette på skrivefeil som er av mindre betydning, men regner det er det snakk om en doseapp og ikke en dose apper. Men til saken: Er det noen grunn til at disse E-sigarettene og liknende er forbudt i Norge bortsett fra deres "upålitelige" doseringssystem? Staten tjener ikke nok avgift på det i forhold til sigaretter og snus tipper jeg. Men det er vel ikke forbudt i norge, er vel bare nikotin til esigaretter man ikke får kjøpt i norge, så man kan fortsatt selge/kjøpe nikotinfritt. Endret 20. desember 2013 av AleksanderK Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Finnes allerede et med display og mulighet for å holde styr på alt ved at du synkroniserer den via app(kun offline). Det skal de ha over 1000kr for! Blir vel mer moro nå som man kan skryte på FB. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Staten tjener ikke nok avgift på det i forhold til sigaretter og snus tipper jeg. Men det er vel ikke forbudt i norge, er vel bare nikotin til esigaretter man ikke får kjøpt i norge, så man kan fortsatt selge/kjøpe nikotinfritt. Skjønner, takk for svar! Kan ikke dette føyes inn i samme rekken som nikotinplaster og nikotintyggegummi da evt? Lenke til kommentar
bkrh Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Staten tjener ikke nok avgift på det i forhold til sigaretter og snus tipper jeg. Men det er vel ikke forbudt i norge, er vel bare nikotin til esigaretter man ikke får kjøpt i norge, så man kan fortsatt selge/kjøpe nikotinfritt. Skjønner, takk for svar! Kan ikke dette føyes inn i samme rekken som nikotinplaster og nikotintyggegummi da evt? Blir ikke helt det samme siden disse ikke kan inneholde nikotin når de selges i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg