Hazelhart Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Jeg har et problem med at PC-en ikke oppdager apparatet. Alle løsninger snakker om en disk som skulle ha fulgt med, men dette fulgte ikke med til min! Endret 19. desember 2013 av Hazelhart Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Jeg har et problem med at PC-en ikke oppdager apparatet. Alle løsninger snakker om en disk som skulle ha fulgt med, men dette fulgte ikke med til min! tror det følgte med en disk når jeg testa A-R på ps1 en gang fra mange mange år siden, vet ikke om dette trengs den dag i dag, men hvorfor bruke A-R på en pc?? btw hvorfor jukse i det hele tatt, slike ting gjør bare spill uspillbare og kjedelige Merka dette var en nintendo tråd etter jeg svarte, men vil tro du trenger en disk for att det skal virke, og hvorfor bruker du den i pc`en, er den til nintendo eller pc ?? Endret 19. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 ska du jokse paa cod blakkops? Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) ska du jokse paa cod blakkops? Har jeg nevnt at jeg skal jukse på Black Ops?! Endret 7. januar 2014 av Hazelhart Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 tror det følgte med en disk når jeg testa A-R på ps1 en gang fra mange mange år siden, vet ikke om dette trengs den dag i dag, men hvorfor bruke A-R på en pc?? btw hvorfor jukse i det hele tatt, slike ting gjør bare spill uspillbare og kjedelige Merka dette var en nintendo tråd etter jeg svarte, men vil tro du trenger en disk for att det skal virke, og hvorfor bruker du den i pc`en, er den til nintendo eller pc ?? Nei, den trengte bare en ny driver. Jeg bruker PC for å legge inn koder istedenfor å skrive dem inn via Nintendo DS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå