Gå til innhold

Noen som bruker en Action Replay?

Hazelhart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem med at PC-en ikke oppdager apparatet. Alle løsninger snakker om en disk som skulle ha fulgt med, men dette fulgte ikke med til min!

tror det følgte med en disk når jeg testa A-R på ps1 en gang fra mange mange år siden, vet ikke om dette trengs den dag i dag, men hvorfor bruke A-R på en pc??

btw hvorfor jukse i det hele tatt, slike ting gjør bare spill uspillbare og kjedelige

Merka dette var en nintendo tråd etter jeg svarte, men vil tro du trenger en disk for att det skal virke, og hvorfor bruker du den i pc`en, er den til nintendo eller pc ??

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

tror det følgte med en disk når jeg testa A-R på ps1 en gang fra mange mange år siden, vet ikke om dette trengs den dag i dag, men hvorfor bruke A-R på en pc??

btw hvorfor jukse i det hele tatt, slike ting gjør bare spill uspillbare og kjedelige

Merka dette var en nintendo tråd etter jeg svarte, men vil tro du trenger en disk for att det skal virke, og hvorfor bruker du den i pc`en, er den til nintendo eller pc ??

Nei, den trengte bare en ny driver. Jeg bruker PC for å legge inn koder istedenfor å skrive dem inn via Nintendo DS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...