Kiro Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hei. Jeg trenger litt hjelp til å oppdage en ny verden innen tvserier. Jeg har aldri hatt noe til overs for svenske, danske eller norske serier, og har på den andre siden et elsk forhold til amerikanske og britiske. Jeg har sett så og si alt innenfor sjangrene jeg liker (spenning, fantasi, scifi). Så hendte det noe. En dag i forrige uke kom jeg over en serie som het "real humans", og jeg leste beskrivelsen. Hvor det sto at denne handlet om en parallell virkelighet, med roboter og alt og det. Akkurat slik jeg liker det! Jeg fant dermed ut at jeg måtte gi den en sjangs, selv om den var svensk. Og jeg har ikke angret på det. Jeg falt helt for denne serien, og gleder meg til å følge med på den hver uke fremover. Derfor kommer spørsmålet mitt. Er det noen som vet om noen serier i den sjangeren, som enten er norsk, svensk eller dansk? for nå har jeg valgt å gi de en sjangs, i håp om å finne noen ukjente perler. Britiske, og amerikanske tips tas også i mot, men de har jeg mest sannsynlig allerede fått med meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Csi? nei bare tuller. Har du sett jesus og josefine? en fin dansk serie Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 ikke helt min stil Gav opp søket etter skandinaviske serier, og bevegde meg heller bort til New Zeland. Begynte på The almighty Johnsons i julen. Ikke helt den samme gaten, men den var ikke så verst! Er litt svak for norrøn mytologi. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 ikke helt min stil Gav opp søket etter skandinaviske serier, og bevegde meg heller bort til New Zeland. Begynte på The almighty Johnsons i julen. Ikke helt den samme gaten, men den var ikke så verst! Er litt svak for norrøn mytologi. Har du sett the tribes? den serien er new zelandskt. Handler om en gjeng ungdommer som må leve sammen og overleve etter alle voksne på jorden ble drept av et virus. Serien varte i 5 sesonger med litt over 50 episoder med 20 til 25 minutters varighet i hver sesong Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Ja, var storfan på barne/ungdomskolen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ja, var storfan på barne/ungdomskolen Dem driver vistnok å skal lage en film også, om dem har med samme skuespillere tviler jeg på, blir ikke det samme med nye folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå