fjarle Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ekstrem Samsung-modell har dukket opp i ytelsestester.Mulig Galaxy S5 har svært kraftig innmat Lenke til kommentar
Oly Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 1080p burde vel være mer enn nok for en mobil med en 5-tommer skjerm. Jeg håper at mobilene fremover blir fastlåst til 1080p med denne skjermstørrelsen, da den ekstra reknekraften heller kan brukes til å gi mobilspill bedre framerame- og grafikk. 2 Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) 1080p burde vel være mer enn nok for en mobil med en 5-tommer skjerm. Jeg håper at mobilene fremover blir fastlåst til 1080p med denne skjermstørrelsen, da den ekstra reknekraften heller kan brukes til å gi mobilspill bedre framerame- og grafikk. Enig, ser null poeng å gå noe høyere en 1080p med det første. Går man høyere vil det bare gjøre produktet dyrere uten at man får noe særlig ut av det, det vil rett og slett bare se bedre ut på papiret. Eneste jeg er uenig med deg i, er å bruke de ekstra ressursene på framerate og grafikk. High-end smartmobiler har datakraft så det rekker, og kjører alle (Godt programmerte) spill og applikasjoner uten stress. Skulle personlig ønske mobilprodusenter la mere penger i store batterier, og satte av mere plass til batteri en slike ting som Ultra-Duper-Super HD på en 5" skjerm. Hvis motorola klarer å få et 3300 mA batteri i en av sine mobiler, bør samsung klare i hvertfall det samme selv om det koster. Endret 19. desember 2013 av Galen Absalom 5 Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Stoler ikke på testene til Samsung, yukse makere 3 Lenke til kommentar
666 Lucifer Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg er og enig. Fullhd er mer enn bra nok. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Synes det er på tide å heller satse mer på andre viktige elementer ved telefonen som talekvalitet, kamera og unngå problemer. Oppløsningen på skjermen er høy nok, og prosessorene blir overkill i forhold til oppgavene den skal gjøre. Bare taper batteritid på det. Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Merkelig at alle telefoner har et modellnummer som starter med 9. Dette har jeg sett hos flere merker. Er det mer stas jo høyere modellnummer man har? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Snapdragon 800, altså milevis bak enkelttrådytelsen til Apple A7. Selv ikke 15w laptoper har 4 kjerner, med god grunn. Å spe transistorbudsjettet over 4 kjerner i en telefon er tåpelig. Er glad for at qualcomm ikke blir med på 8 kjerne galskapen i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Lenger levetid på batteriet burde prioriteres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg