VargAamo Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Høyere oppløsning er ikke det eneste vi har i vente, lover Netflix' produktdirektør.Slik blir Netflix i 4K – allerede i februar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Men vi trenger ikke raskere fiberlinjer! *hoste* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Da jeg brukte Netflix på hjemmekinoen med smart tv funksjon for en stund siden la jeg merke til at det sto Super HD på filmene. Men 4K kommer i Februar altså Endret 19. desember 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hvor mye 4K-utstyr er det egentlig i de tusen hjem? 1 Lenke til kommentar
Pollon Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hvor mye 4K-utstyr er det egentlig i de tusen hjem? Er jo slik at House of Cards vil bli sett i fremtiden også, og da er vell formatet i de tusen hjem. 6 Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Da jeg brukte Netflix på hjemmekinoen med smart tv funksjon for en stund siden la jeg merke til at det sto Super HD på filmene. Men 4K kommer i Februar altså "Super HD" hos Netflix er bare HD med høyere bitrate enn filmer som er markert med bare "HD" Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Hva med lyden? DTS-HD og TrueHD? Endret 19. desember 2013 av FiveInline 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er jo slik at House of Cards vil bli sett i fremtiden også, og da er vell formatet i de tusen hjem. You don't say. Selvfølgelig vil behovet være der senere. Synes bare det er litt snodig at Netflix prioriterer dette allerede. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Det de burde prioritere er jo bitrate, den var for lav når jeg hadde netflix, man kan ikke 4k og 5mbit bitrate... AtW Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Netflix er pr i dag 90prosent av min tv titting så 4k er velkommen har selv streemet 4k test filmen med gode resultat på 2k tv ser meget bedre ut bare på en 2k tv Lenke til kommentar
-H6GZIVQO Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hvor rask internett-hastighet må man ha til dette? Er 50mb/s ned nok? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 http://bgr.com/2013/09/26/netflix-4k-streaming/ CEO i Netfilx mener det holder med 50 ja Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Spiller vel ikke så stor rolle for den jevne norske forbruker, vi får sikkert ikke tilgang på dette fra netflix før fem år etter USA uansett... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 http://bgr.com/2013/09/26/netflix-4k-streaming/ CEO i Netfilx mener det holder med 50 ja Men så mener han også tydeligvis at 15mbits i snitt er godt nok for god kvalitet 4k. Det er det ikke. AtW Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 You don't say. Selvfølgelig vil behovet være der senere. Synes bare det er litt snodig at Netflix prioriterer dette allerede. Bedre føre var enn etter snar? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hohoo blir vel sikkert 4k med bitrate på 128 kbps med SuperDuperDolbyMonoATS ett eller annet... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 You don't say. Selvfølgelig vil behovet være der senere. Synes bare det er litt snodig at Netflix prioriterer dette allerede. Det heter å være i forkant og å drive utviklingen. Det er en skitten jobb, men noen må jo gjøre det! Lenke til kommentar
lavik Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Positivt at Netflix er litt fremoverlente med tanke på ny teknologi. De fleste ønsker seg nok enda mer, men de har god dekning på de fleste skjermflater. Sammenlignet med HBO (i hvertfall Nordic) er de jo i en helt annen liga, og Netflix sin lansering her på berget har man stort sett hørt positive ting om (med unntak av rettighetsstyring på innhold) Off topic: ordnet meg en Chromecast fordi jeg nettopp hadde startet abonnement på HBO og hadde hørt at det var støttet der. Det var selvfølgelig bare HBO Go, og ikke HBO Nordic. De har ingen planer om hverken chromecast-støtte eller app for PS3 med det første.. 1 Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hvorfor øke oppløsning når man ikke klarer å levere fullhd med bitrate som macther en 720p bdrip fra piratbukta engang... Fint at oppløsningen oker, men bildekvalitet er VESENTLIG viktigere. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Tipper det er fordi filmselskapene ønsker at flest mulig kjøper filmen på dvd eller blu-ray og dermed krever at oppløsningen ikke er helt på topp. Nå vet jeg ikke om det sant da, men gjetter meg frem til den konklusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå