Haltvire77 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hei! Jeg har oppgradert pcen min nå nylig, men jeg ønsker å bytte ut enda noen deler, men litt usikker hva. Helst noe som booster gaming performance. Kanskje SSD? z87 fatal|ty killer hovedkort Asus Geforce GTX 760 II SLI i7-4770k @ 4.4ghz Cooler master seidon 120m vannkjøler 8GB RAM WD Desktop Black 1TB (Intern 3,5) HarddiskCorsair TX 650W PSU Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
iNorway Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 SSD ser ut som en god plan, men det er da hovedsaklig oppstart på OS og div program du legger inn som blir raskere. Fin rigg forresten Lenke til kommentar
Chicken Dinner Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 SSD hadde passet bra ja Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Etter det jeg ser her så er det en SSD du skal investere i hvis du skal oppgradere maskinen. En SSD hadde her vært ypperlig. Gå for en SSD du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå