JKJK Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 klocka xp1800'n min bittelitt (til ca 1900) ved å øke fsb'en. Plutselig slutta nettverkskortet å funke, og villa ikke installeres riktig før jeg bytta PCI slot. Prøvde å sette inn et skjermkort i den "døde?" pci sloten, men da endte det med at pc'n frøys etter en stund. har jeg drept pci sloten ? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hvis du nå settet fsb tilbake som den var, funker den da ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 har du låst agp og pci mens du har klokket da? Disse enhetene liker dårlig å bli klokket og kan ta kvelden av det Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 har du låst agp og pci mens du har klokket da? Disse enhetene liker dårlig å bli klokket og kan ta kvelden av det har en viss anelse om at det var akurat det jeg glemte å gjøre... men er ikke sikker! (begynner å bli en stund siden dette..) men skal èn PCI slot dø av den grunn? var ikke store fsb økningen Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 trodde ikke det var slotten, men kortet som døde... Så da vet jeg ikke Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 uansett hva jeg setter i den slot'en nå, så krasjer pcn etter en tids bruk, så det kan ikke være det. Kortet funka fint på en annen PCI slot etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå