Athos2011 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg har en HTC Desire S (android)telefon der jeg har en del videoer som jeg har tatt opp, Jeg skulle gjerne ha tatt vare på disse videoene og overført dem til min bærbare pc. Finnes det noen brukbare programmer for dette? Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) 1. Du plugger mobilen inn i PCen med ledningen som fulgte med.2. Vent noen sekunder(om det er første gangen mobilen tilkobles PC, kan det gå fra noen sekunder til 1-2 minutter) 3. Du vil få opp en skjerm på telefonen der du kan velge hvilken handling du vil gjøre. Velg 'disk drive' eller lignende (husker ikke dessverre) 4. Ett lite vindu vil poppe opp på PCen når mobilen er klar, velg 'Åpne mappe'. PC: Du kan også velge å gå fra: Min Datamaskin -> HTC telefonen. (Har du minnekort i telefonen vil du få opp to mapper, en for filer som ligger på minnekortet, og en for filene som ligger i selve telefonen. Har du minnekort, så vil bilder og videoer ligge i:sdcard/DCIM-Daniel Endret 19. desember 2013 av Axxxy Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Da fikk jeg ordnet det. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå