ehauger Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Utvider Fujinon XF-serien med 10 - 24 mm f/4.Fujifilm annonserer vidvinkelzoom Lenke til kommentar
polljen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Liker ikke dette , planen da jeg investerte i X-hus var å holde antall objektiv nede på et minimum men det er vanskelig når Fuji lanserer noe sånt. Får se hvor lenge viljestyrken holder når det kommer i salg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Det er umulig å unngå G.A.S. i denne verdenen Lenke til kommentar
polljen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Det er umulig å unngå G.A.S. i denne verdenen Gjett om jeg har merket det i DSLR-verden! Er nok ganske naivt av meg å tro at jeg skulle unngå "syken" i den speilløse verden Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Gjett om jeg har merket det i DSLR-verden! Er nok ganske naivt av meg å tro at jeg skulle unngå "syken" i den speilløse verden Det er litt lettere i Fuji-leiren; det er ikke fullt så mye å velge imellom Lenke til kommentar
polljen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Det er litt lettere i Fuji-leiren; det er ikke fullt så mye å velge imellom Det var det jeg trodde, men jeg finner flere objektiver som jeg liker. Fordelen/bakdelen er de ser ut til å ligge høyere i pris enn en del av objektivene i mft. Fordelen er at terskelen er høyere for å kjøpe p.g.a. pris, men prisen er også bakdelen den dagen man bestemmer seg for et kjøp. 35mm 1.4 ble kalkulert inn når jeg kjøpte X-E2, men egentlig så frister 23mm 1.4 mye mer og er selvsagt mye dyrere også . Samtidig så frister vel kanskje Samyang 8 mm 2.8 mer enn zoomen som denne tråden handler om. Er svært fornøyd med Samyang 14 mm på FF DSLR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg