Gå til innhold

Farvel Gamer.no

Anbefalte innlegg

Vel, nå får jeg opp beskjed om at jeg må skru på annonsene om jeg vil lese artikler.

Det er helt uaktuelt for meg å skru av og på blokkering av annonser for hver gang jeg besøker Gamer.no. Siden dere er den eneste nettsiden som krever dette, så bytter jeg heller ut dere enn å lese annonser på hele internett og særlig på Facebook.

Farvel gutter, det har vært en glede å følge dere opp til dette punktet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke lest gamer.no i to måneder nå, vender nok aldri tilbake. Synd er det egentlig, men jeg orker ikke de alle reklamer de har i gamer.no. Det er OVERKILL. Jeg tror at jeg ville ha puttet gamer.no i whitelisting dersom det er begrenset med reklame. F.eks. bakgrunnen skal være reklame, det er irriterende det!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Har ikke lest gamer.no i to måneder nå, vender nok aldri tilbake. Synd er det egentlig, men jeg orker ikke de alle reklamer de har i gamer.no. Det er OVERKILL. Jeg tror at jeg ville ha puttet gamer.no i whitelisting dersom det er begrenset med reklame. F.eks. bakgrunnen skal være reklame, det er irriterende det!

Du er jo ekstra, så du kan fint ha på adblocker og fortsatt lese det ;)

Endret av aklla
Lenke til kommentar

På hvilken måte koster han Gamer penger?

Linje og server-kapsitet, lommerusk men når ca 50% brukte adblock blir det faktisk en grei utgift ut av det.

Manglende reklameinntekter. Det er derfor de har gått til det store skrittet å blokkere de som bruker ad block.

Manglende inntekt kan neppe regnes som en utgift...

Lenke til kommentar

Når serverne er på plass, og viftene allerede suser i serverrommet, så er det ubetydelige kostnader per bruker som laster inn nettsiden. Det blir litt som å klandre den en uinvitert gjest som trakket på dørmatten for å slite den ut.

Det er ikke store mengder data det er snakk om på en nettside som Gamer eller HW. Snakk heller med dem som drifter youtube eller hostingselskaper som hoster store filer, først da snakker vi om båndbredde.

En gratisbruker hjelper også på ved å videreformidle artiklene som står skrevet, noe som dekker inn igjen serverkostnadene rimelig fort med tanke på hvor ubetydelig det blir i det store og hele.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...