JKJK Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 kjører nå mitt sapphire 9600pro fbe på 506/330 når jeg går over 330 på minnet, får jeg artifacts i 3dmark 03 i form at hvite firkanter som flimrer noen ganger på mørke/svarte teksturer. Ser at mange har klart opp mot 350mhz på minnet uten ekstra kjøling. så hva gjør jeg galt? bruker "redline" programet som fulgte med kortet, men det skal da ikke ha SÅ jævli mye å si? Lenke til kommentar
kevral Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Sapphire garanterer bare 330 på minnet, da. Alt over det er bonus Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 jo...! og er egentlig ganske fornøyd, men samtidig lurer jeg på hvordan folk har klart å tyne det oppunder 350.... Lenke til kommentar
theGeir Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Fordi det ganske enkelt er individuelle forskjeller mellom kortene. På samme måte som med cpu'er - Selv om en heldig ****** kan klokke 50% opp på Northwooden sin så er det aldri noen garanti for at du kan klokke opp en eneste mhz - selv om du gjør alt riktig Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg ville prøvd og bruke progrm som powerstrip eller noe. Kanskje satt på ram kjøling. men det garanterer ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå