AfterGlow Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 LG lanserer alt-i-ett-modellen Chromebase.Dette er den første stasjonære Google-PC-en Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Flott PC men oppløsningen er for dårlig i forhold til størrelsen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 På en så liten skjerm burde vel 1080p være mer enn nok? Lenke til kommentar
GHzmaster Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Husk at mange inkludert meg har 1080p på 24" men jag jeg skulle likt og sitt utvikling på den fronten Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Veldig spennende produkt. Håper ikke prisen blir for høy. Kanskje under 5000 kroner I Norge? Lenke til kommentar
Fjellberg Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Nytt overpriset produkt? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 missvisende overskrift. Android er også fra google og det finnes flere AIO med android, f.eks slate 21 HP. Lenke til kommentar
Brobi Wan Kenobi Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Minner om en viss annen integrert, lysfarget, søppelmaskin. Får håpe den har en snillere pris da. Men jeg lurer veldig på hvem som skal utgjøre kundegrunnlaget for denne. Folk betaler tross alt i dyre dommer for eplelogoen, hvilket denne ikke har. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Tja, gitt at det er en relativt spakt speccet maskin som ser ut til å være myntet på nettbruk og lite annet, kan den sikkert være kurant til kontorarbeid, biblioteker o.l. Med den innmaten prissettes den sikkert betydelig under mange alternativer, noe som kan være attraktivt når en skal investere i et større kvanta maskiner, uten at det gjør maskinen ubrukelig til sitt formål. Til hjemmebruk vil nok hvermannsen fremdeles enten ønske seg en noe kraftigere, stasjonær (Windows-/OS X-basert?) maskin, eller en laptop tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå