AfterGlow Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Trøbbel i Kina fører til kraftig nedgang for den digitale valutaen.Nå stuper Bitcoin-verdien Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 I skrivende stund har BTC steget i verdi med cirka 40% siste døgn. Siste 7 døgn har den likevel falt cirka 33%. Jeg er optimistisk. Ihvertfall nok til at jeg kan få solgt ut med litt fortjeneste. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 I skrivende stund har BTC steget i verdi med cirka 40% siste døgn. Siste 7 døgn har den likevel falt cirka 33%. Jeg er optimistisk. Ihvertfall nok til at jeg kan få solgt ut med litt fortjeneste. Siden søndag ble den halvert.. fra 900USD til 450USD. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Siden søndag ble den halvert.. fra 900USD til 450USD. Ja, det er fæle greier. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ja, det er fæle greier. Så de som hadde bitcoins til usd market verdi til 1million, tapte nettopp 500 000 på 3 døgn. Den memeen funker ikke xD Lenke til kommentar
Omnious Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg solgte heldigvis alle mine Bitcoins når den var over 1000usd og har nå investert alt i Dogecoin. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Så de som hadde bitcoins til usd market verdi til 1million, tapte nettopp 500 000 på 3 døgn. Den memeen funker ikke xD Hehe. Ja, det er jo sant. Men om man ser på hvor eventyrlig mye BTC har steget i år, skulle det bare mangle at det duppet litt igjen. Besides, som med all spekulasjon i kurs er ingenting hverken vunnet eller tapt før man realiserer gevinst/tap. har man kjøpt på topp og solgt på bånn er kanskje ikke en ustabil "valuta" noe å spekulere i... Har man 1 million i BTC har man kanskje is nok i magen til å vente litt. Allerede et døgn senere var tapet halvert. BTC er fortsatt mer verdt enn det var for bare 1 måned siden, og omtrent like mye verdt som det var for 10-11 dager siden. Jeg solgte heldigvis alle mine Bitcoins når den var over 1000usd og har nå investert alt i Dogecoin. Følger ikke de fleste andre kursen til BTC nesten slavisk? edit:leif Endret 19. desember 2013 av XmasB Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Følger ikke de fleste andre kursen til BTC nesten slavisk? Nope, her har du en infographic: http://i.imgur.com/8aNFTYW.png Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Nope, her har du en infographic: http://i.imgur.com/8aNFTYW.png Hehe, nice one. Fant denne i stedet: http://coinmarketcap.com/. Den viser i praksis det samme. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Jeg fikk cashet ut nok til å få like mye som jeg har tjent på 10 år med hardt arbeid og bolig kjøp/salg.Og sitter forsatt igjen med nok BTC, til å se hva som skjer om ett år.Funker for meg.(Skal også skatte av dette, enda det svir litt) Endret 19. desember 2013 av Variable Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er Dogecoin en seriøs valuta eller er det bare en parodi på hele Bitcoin greia? Ser liksom ikke for meg at jeg kommer på Rimi og fyren i kassa spør om jeg betaler via kort, NFC, bitcoin eller dogecoin... Er det også verdt å kjøpe bitcoin nå som det er "nede"? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er Dogecoin en seriøs valuta eller er det bare en parodi på hele Bitcoin greia? Ser liksom ikke for meg at jeg kommer på Rimi og fyren i kassa spør om jeg betaler via kort, NFC, bitcoin eller dogecoin... Er det også verdt å kjøpe bitcoin nå som det er "nede"? Lurer også på dette. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Lurer også på dette. Ikke så mye å lure på. Bitcoin er hva som gjelder. Man kan ha flaks med at noen andre coins kanskje slår igjennom, men de byr ikke på noe nytt egentlig. Dogecoin er en pump and dump. Gå inn på egen risiko. Det kan hende at det kommer noe som er mye bedre en bitcoin, men akkurat nå så er dem alle så og si rene kloner av bitcoin. Sikkert delte meninger på det jeg har skrevet over. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Enig! men alle elsker bobler! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Bitcoin skal bare krasje enda mer, kommer den lavt nok så skal jeg handle. Men mer bruksperspektiv enn spekulering, anti pirat gutta har godt av å måtte jobbe litt hardt med å ta enkelte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå