Gintoki Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hei, jeg er ganske interessert i japan og anime, å har lyst til å lære meg japansk.Hvor kan jeg finne ut hvilke skoler som har dette? Lenke til kommentar
code Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Tenker du på lengre utdannelse?Vet UiO har Japansk bachelor. Men må nevnes at jeg har en noen venner som tok Japansk, og jobbmuligheter etter fullført studium virker rimelig dødt. Endret 19. desember 2013 av Ares NOR Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ikke legg opp hele utdanninga di pga. en nåværende hobby. Du kan lære japansk online. Det finnes mange gratis, og veldig gode alternativer. Dessuten, bland slike leksjoner med å fortsette å se anime, så vil vokabularet og fluiditeten også utvikle seg naturlig. Anbefaler ikke å velge skole kun basert på ET enkelt side-fag du ønsker å ta. Lenke til kommentar
code Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Enig i Aleks855, gjør vondt å si det, siden jeg ønsket egentlig å studere Japansk selv. Kan nevne at ved flere bachelor fag kan man velge Japansk som Perspektivemne.Så man kan få dyrket hobbyen ved siden av studiet. Eksempel: http://www.ntnu.no/studier/emner/JAP0501/2013#tab=omEmnet En ting som virkelig fikk meg til å tenkte var: Hva sitter jeg igjen med etter utdannelsen? Jeg kan snakke Japansk. Så hva er da spesielt med meg? Jeg kan Japansk og Norsk. Mange jobber hvor mange treger å kun kunne Japansk og Norsk? Nei! Endret 19. desember 2013 av Ares NOR Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 NHH tilbyr tre valgfrie emner i japansk i bachelorstudiet i økonomi og administrasjon. Ut over det, vet jeg ikke om noen andre studier enn de som er nevnt, men google er vel en søkemotor verd å prøve. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Tenker du på lengre utdannelse? Vet UiO har Japansk bachelor. Men må nevnes at jeg har en noen venner som tok Japansk, og jobbmuligheter etter fullført studium virker rimelig dødt. Har ingen planer med å bruke dette i jobb. Men for anime og japanske hjemmesider for anime relatert. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Prøv å finne en guide, som f.eks http://japaneselevelup.com/ og prøv noen av teknikkene der. Japanskkurs har en tendens til å ha for lite kanji, som gjør det vanskeligere å oppnå dine mål. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Vel, kanji kan taes senere, før øyeblikket så vil jeg fokusere på det verbale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå