Larsulf Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hei! For en uke siden satte jeg sammen den nye PC'en min. Jeg kjøpte en stock 780 TI. Senere har jeg lest litt mer om at det kanskje var et litt dårlig kjøp. Har ikke lest så mye om angrerett men tror jeg kan sende det tilbake. Bør jeg bruke angreretten og kjøpe et annet kort istedet? Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Forklar hvorfor du tror det var et dårlig kjøp. Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Et 780ti er vel et av de beste kjøpene du kan gjøre idag. Hvis det er ytelse man tenker på. Lenke til kommentar
Larsulf Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Har lest at man ikke kan clocke stock grafikkortet så mye og at det "dyr ytelse". Om man kan kjøpe for eksempel en 780 med after market kjølere eller kjøre et SLI/CF. Ville dette vært bedre? Endret 19. desember 2013 av Larsulf Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Det vil alltid være noen som har bedre enn deg, og alltid kommer det noe nytt, så det er ikke vits å bry seg for mye med. SLI er at du kjører to GTX 780Ti, og noe du alltids kan gjøre om du kjøper en ekstra. (Så lenge hovedkort og strømforsyning støtter det) Custom kjølere kan kanskje klokke bittelitt lengre, mem det er ikke verdt å bytte inn for. Originalkjøleren til Gtx780Ti er mer enn god nok og vil i flere SLI konfigurasjoner være bedre. Også i tilfeller hvor du ikke har optimal luftflyt i kabinettet så vil original kjøler kunne være en del bedre. Når det kommer til nye versjoner av selve PCB-kortet og VRM kretsen (f.eks 780Ti classified), så vil de kunne klokkes noe lengre. Men disse kortene vil også koste en del mer, og optimalt bør du ha vannkjøling forbå utnytte deg av potensialet til disse. Men til syvende og sist så anbefaler jeg deg å beholde det du har. De som kjøper GTX 780TI CLASSIFIED er som regel svært drevne overklokkere som ønsker den beste ytelsen. (Og bryr seg lite om prisen)De har heller ikke blitt lansert. Ta bare å behold kortet ditt, det er et utmerket kort. Det kommer hele tiden noe nyere, så man kan ikke vente hele tiden. Endret 19. desember 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Larsulf Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Ok, takk! Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Å kjøpe det beste er aldri smart med tanke på ytelse pr krone. Det sagt, er det mest mulig ytelse du er ute etter uten overklokking så er 780ti ett flott valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå