VargAamo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Sjekk hva som skjuler seg bak kalenderluken:Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 19 Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Det var da volsomt til NAS i årets julekalender. Bare meg som synes det er kjedelig premie? 3 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ingen premie er keisam so lenge ein vinn den. 4 Lenke til kommentar
ojomann Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Det var da volsomt til NAS i årets julekalender. Bare meg som synes det er kjedelig premie? Du får selge den og kjøpe deg noe annet fint om du vinner Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Det var da volsomt til NAS i årets julekalender. Bare meg som synes det er kjedelig premie? Du får selge den og kjøpe deg noe annet fint om du vinner Så sant så sant. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Det var da volsomt til NAS i årets julekalender. Bare meg som synes det er kjedelig premie? Vel, om du ikke vil ha/liker premien, så er det vel bare å stå over...? Jeg har plenty med eksterne disker allerede, og mottok nylig mine 2x 4TB disker fra Amazon's Black Friday-salg, så jeg hopper glatt over denne og heller gir sjansen min til noen andre som kanskje kan få mer bruk for premien. Endret 20. desember 2013 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå