Gå til innhold

Vekterjobb i Tromsø

Hveding

Anbefalte innlegg

Hei.

Nettopp ferdig i førstegangstjenensten å trenger en jobb dette året.

Tenker da å søke jobb som vekter siden jeg har tatt Vekter kurs trinn 1, men har ingen aning hvor jeg skal dra før å søke..

Bor i Tromsø, men har ingen aning hvor jeg skal søke, å hvor mange selvskaper det faktisk er..

Noen her som kanskje har litt peiling, eller klarer søke seg fram på nett. Prøvd å søke, men finner lite.

Mvh Patrick.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk NAV.no.

I Tromsø har du for øvrig Nokas (men der får du neppe jobb uten trinn 3 og/eller erfaring), STAS (Securitas flyplassen), Securitas, også har du Trygg Vakt. Sistnevnte har kontor ved Polaria, tror du kan gå inn og levere generell søknad.

Securitas holder til ikke så langt fra Giæverbukta.

Adecco, som har kontor ved Storgata, kan også tilby vekterrelevante stillinger i perioder.

Endret av Star Fox
Lenke til kommentar

Hei.

Tenker da å søke jobb som vekter siden jeg har tatt Vekter kurs trinn 1, men har ingen aning hvor jeg skal dra før å søke..

Bor i Tromsø, men har ingen aning hvor jeg skal søke, å hvor mange selvskaper det faktisk er..

Noen her som kanskje har litt peiling, eller klarer søke seg fram på nett. Prøvd å søke, men finner lite.

Mvh Patrick.

I Tromsø har vi Securitas, Nokas og Trygg Vakt.

Jeg jobber selv i Nokas, og vi trenger alltid nye ansatte. Det er bare å stikke innom kontoret vårt på Tomasjord med en søknad. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

Mvh Patrick.

Fikk du hørt deg rundt om jobb?

Lenke til kommentar

Vært mye julestress å har ikke fått skrevet ut cv enda pga jeg mangler skriver å kjenner ikke noen som eier en (who would know).
Stikker innom nav på mandag siden man kan skrive ut papirer gratis pluss kopiere kurs beviset osv :)

Drar en tur innom Nokas kontoret da.

Endret av Hveding
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...