Sparrk Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hei, Har store utfordringer med BF4 på xbox one. 5 av 10 games hopper xboxen ut av bf4 og inn i hjem menyen. Når jeg da prøver å gå inn igjen er det ikke alltid dette går og jeg får erroren "for some reason battlefield 4 could not start". Quick match virker litt på måfå. Andre som har disse problemene? Er det DICE eller Microsoft så har skyld i dette? Har forøvrig 40/40 mbit og en god ruter stående 2m vekke så nettet burde ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hei, Har store utfordringer med BF4 på xbox one. 5 av 10 games hopper xboxen ut av bf4 og inn i hjem menyen. Når jeg da prøver å gå inn igjen er det ikke alltid dette går og jeg får erroren "for some reason battlefield 4 could not start". Quick match virker litt på måfå. Andre som har disse problemene? Er det DICE eller Microsoft så har skyld i dette? Har forøvrig 40/40 mbit og en god ruter stående 2m vekke så nettet burde ikke ha noe å si. Battlefield 4 er ett stort problem på alle konsoller og på pc, så dice har gitt ut ett spill som er langt ifra ferdig, og har tilogmed fått klar beskjed fra EA att de må fikse spillet før de får lov å gi ut flere kart pakker.... så du må nokk smøre deg med tolmodighet å vente på kommende oppdateringer som fikser spillet litt og litt, vi har alle problem med BF4.. Spillet ble noe bedre og mer stabilt etter siste update som kom til alle formater utenom x1, men regner med denne oppdateringa er og rett rundt hjørnet til x1, men alle problemene vil nokk ta litt tid å fikse siden så å si hele spillet er f...ed... Så ca 4-10 oppdateringer til så kan vi spille uten problemer på alle konsoller og pc`er Den siste var en spøk, men er usikker på hvor langt de har igjen før spillet blir stabilt, men som sagt så må vi alle bare vente å håpe på det beste... Håper personlig att dice ikke lager nytt spill neste år, og heller bruker 3-4år`s tid på neste BF spill i stede for å fortsette å levere halvferdige spill Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hei, Har store utfordringer med BF4 på xbox one. 5 av 10 games hopper xboxen ut av bf4 og inn i hjem menyen. Når jeg da prøver å gå inn igjen er det ikke alltid dette går og jeg får erroren "for some reason battlefield 4 could not start". Quick match virker litt på måfå. Andre som har disse problemene? Er det DICE eller Microsoft så har skyld i dette? Har forøvrig 40/40 mbit og en god ruter stående 2m vekke så nettet burde ikke ha noe å si. Dice har sannsynligvis skylda. Er veldig mange problemer med Bf4 på alle konsoller og pc. Det burde aldri vært lansert så tidlig som det ble. Sliter selv med xbox one versjonen med at jeg blir kastet ut når jeg skal joine quick match. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 hadde også problemer når jeg testet det. men får ikke nett her i huset før om en måneds tid uansett. bruker bare mobilt bredbånd nå Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Det er garantert ikke ferdig patchet om 1 måned. Nesten hele spillet har mange feil. Tipper spillbart om et halvt år og enda lengre til de får optimalisert det så mye de klarer. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Har BF på PC, Xbox One og PS4. Det kræsjer absolutt mest på Xbox one, har gitt opp å spille på den. PS4 går smooth, hadde noen ganske få kræsj før siste patch, men ikke i nærheten av så mye som på Xbox one. Etter siste patch har PS4 versjonen blitt enda bedre. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Kom ny patch til Xbox One idag, noen som har testet denne? Er offshore så har ikke mulighet å teste om det er noen forbedringer Lenke til kommentar
bas Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Sliter også på Xbox one, jeg klarer rett og slett ikke joine games, må kanskje prøve 20-30 ganger før jeg er heldig. For å ikke snakke om det mesterstykket at dette må være et av de mest håpløse spillene å spille med venner, det finnes jo ikke mulighet for å joine up og søke etter server. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Etter den siste patchen funker det mye bedre ja, men jeg ser at det er veldig få China Rising/Second Assault servere. Anbefaler også å bruke Battlelog server browseren for å finne servere, den funker noen ganger bedre enn ingame-browseren. Bare å logge på Battlelog mens du er online på på BF4 på XB1, og du får muligheten for å søke etter servere. Nå er også endelig server queueing tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå