Pr1ncess Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Er veldig glad i bass, men går tom for musikk her.. Glad i dyp bass og beats. Ikke dubstep.. Gigi, Pendulum, Hollywood Undead osv liker jeg å høre på. Tar imot alt av forslag altså, for å utvide spillelistene litt. Gjerne link spillelister også! Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Gramatik er ganske bra! Vet ikke om det er akkurat hva du leter etter, for jeg hører ikke på noen av disse over her. Men skjekk ut Lonely and Cold av Gramatik, kanskje 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Har diverse basstunge låter i spillelisten min: Bass in the face d(-_^)b 1 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Ikke helt sikker på hva du mener med god beat, men plukket ut noe variert fra spillelisten min som kanskje kan være av interesse. Format B – Gospel (Super Flu's Antichrist Remix)Format:B – Socks & Sandals - Original Mixdeadmau5 – Channel 42deadmau5 – Fn Pigdeadmau5 – There Might Be Coffeedeadmau5 – CloserMat.Joe – RideEinsauszwei – DreamcatcherNils Hoffmann – Verwunschen (ganske tung bass)Griz – I'm HomePretty Lights – I Can See It In Your FaceParov Stelar – CatgrooveParov Stelar – All NightGoldFish – Hold TightBakermat – Vandaag - Original MixBakermat – Zomer - DM Exclusive MixRJD2 – Smoke & MirrorsThe Glitch Mob – Bad WingsPaul Kalkbrenner – DockyardPaul Basic – Source LightPaul Basic – Carried Away (feat. Trophy Beats)Paul Basic – Reach Higher (feat. Pretty Lights) Endret 18. desember 2013 av Relio 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Enigma Dubz – Can't Spend The Day Without You - Original Mix (Mhmmmm yes!!!) Credit – Take Me Higher (Samme sjanger? ) The Prodigy – Voodoo People (Pendulum Mix) (Perfect men jeg tror du har hørt denne før! Sjekk ut alt av prodigy ) Pendulum – 9,000 Miles (denne har du jo hørt før!) The Glitch Mob – Drive It Like You Stole It (Vet ikke om dette er dubstep? Jeg synes ikke det!) The Glitch Mob – We Can Make The World Stop (^) SOHN – Oscillate (Litt annen sjanger? Veldig definert bass!) Daft Punk – Solar Sailer (Remixed By Pretty Lights) (Noen gode partier ) Karma Kid – Heartbeat (Denne liker du nok! ) Netsky – Iron Heart (Minner veldig om pendulum synes jeg, men bassen er ikke veldig definert? ) Netsky – Eyes Closed (På grensen til dubstep eller noe) DFRNT – Weapon 2010 (What is this? DnB eller noe?) Junkie XL – Stratosphere (Vet ikke hvorfor jeg linker denne, kanskje det funker..) Dada Life – Happy Violence - Vocal Radio Edit (Trøkk, men feil sjanger) The Trammps – Disco Inferno (single) (doge) Hva kaller du denne sjangeren du er ute etter? Fikk lyst til å lage en liste med bare slik musikk! Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Enigma Dubz – Can't Spend The Day Without You - Original Mix (Mhmmmm yes!!!) Credit – Take Me Higher (Samme sjanger? ) The Prodigy – Voodoo People (Pendulum Mix) (Perfect men jeg tror du har hørt denne før! Sjekk ut alt av prodigy ) Pendulum – 9,000 Miles (denne har du jo hørt før!) The Glitch Mob – Drive It Like You Stole It (Vet ikke om dette er dubstep? Jeg synes ikke det!) The Glitch Mob – We Can Make The World Stop (^) SOHN – Oscillate (Litt annen sjanger? Veldig definert bass!) Daft Punk – Solar Sailer (Remixed By Pretty Lights) (Noen gode partier ) Karma Kid – Heartbeat (Denne liker du nok! ) Netsky – Iron Heart (Minner veldig om pendulum synes jeg, men bassen er ikke veldig definert? ) Netsky – Eyes Closed (På grensen til dubstep eller noe) DFRNT – Weapon 2010 (What is this? DnB eller noe?) Junkie XL – Stratosphere (Vet ikke hvorfor jeg linker denne, kanskje det funker..) Dada Life – Happy Violence - Vocal Radio Edit (Trøkk, men feil sjanger) The Trammps – Disco Inferno (single) (doge) Hva kaller du denne sjangeren du er ute etter? Fikk lyst til å lage en liste med bare slik musikk! Åhh, Selvfølgelig har jeg hørt om Voodo People, pendulum mixen.. Elsker den Jeg kaller min sånn liste for Drum 'n Bass bare, jeg. Vet det sikkert er helt annen sjanger egentlig, men .. for meg er det "sånn musikk" Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hver gang jeg hører noen snakke om god beat, så tenker jeg automatisk på Massive Attack med Angel. Jobbet i elektronikkbransjen før, og herre jeg har sprengt mange anlegg med den sangen Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Har diverse basstunge låter i spillelisten min: Bass in the face d(-_^)b Du mangler; Steve Modana – Mr. Dobalina (feat. Carlprit) - Carlprit Radio Edit Haha! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Du mangler; Steve Modana – Mr. Dobalina (feat. Carlprit) - Carlprit Radio Edit Haha! Ikke nå lenger kan jo dele min hittil veldig lille drum'n bass spilleliste og: Drum'n Bass 1 Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Takker alle for forslag, hører på dem alle og stjeler de jeg liker (bare jeg som hater denne Spotify web driten? Så irriterende!) Her er noen av mine favoritter i bilen; Steve Modana – Mr. Dobalina (feat. Carlprit) - Carlprit Radio Edit Designer Drugs – Drop Down Sean Paul – Touch The Sky - feat. DJ Ammo The Qemists – Dem Na Like Me Glamrock Brothers – Ma Baker - Michael Mind Remix Cut Hadouken! – Levitate A$AP Rocky – Wild For The Night ID. – Smoke Weed Everyday Fergie – London Bridge - Radio Edit (Oh Snap) Timbaland – Morning After Dark (Featuring Nelly Furtado & SoShy) F.eks Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Hver gang jeg hører noen snakke om god beat, så tenker jeg automatisk på Massive Attack med Angel. Jobbet i elektronikkbransjen før, og herre jeg har sprengt mange anlegg med den sangen Ååh.. fikk plutselig veldig lyst til å spille Need For Speed gitt.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Takker alle for forslag, hører på dem alle og stjeler de jeg liker (bare jeg som hater denne Spotify web driten? Så irriterende!) Her er noen av mine favoritter i bilen; Steve Modana – Mr. Dobalina (feat. Carlprit) - Carlprit Radio Edit Designer Drugs – Drop Down Sean Paul – Touch The Sky - feat. DJ Ammo The Qemists – Dem Na Like Me Glamrock Brothers – Ma Baker - Michael Mind Remix Cut Hadouken! – Levitate A$AP Rocky – Wild For The Night ID. – Smoke Weed Everyday Fergie – London Bridge - Radio Edit (Oh Snap) Timbaland – Morning After Dark (Featuring Nelly Furtado & SoShy) F.eks Du kan skru av Spotify Web under Spotify Web-innstillinger. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Det aller meste av prodigy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå