knatten Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Jeg ser etter en rimelig receiver. Den må ha minst fire HDMI-porter og en fjernkontroll, men trenger ikke spille spesielt høyt, støtte 4K eller andre fancy features. Det bør være ok lyd, men den vil ikke bli brukt til hi-fi lytting. Kort sagt er jeg fornøyd med en helt gjennomsnittlig forsterker, så lenge det ikke er noen veldig tydelige ulemper. Hva bør jeg gå for? Er det f.eks. noe i veien for å gå for Pioneer VSX-528? Edit: Ser nå at Elkjøp har en del enda rimeligere alternativer som ikke ligger i Prisguiden, f.eks. Pioneer 5.1 receiver VSX-323-K Endret 18. desember 2013 av knatten 1 Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg ser etter en rimelig receiver. Den må ha minst fire HDMI-porter og en fjernkontroll, men trenger ikke spille spesielt høyt, støtte 4K eller andre fancy features. Det bør være ok lyd, men den vil ikke bli brukt til hi-fi lytting. Kort sagt er jeg fornøyd med en helt gjennomsnittlig forsterker, så lenge det ikke er noen veldig tydelige ulemper. Hva bør jeg gå for? Er det f.eks. noe i veien for å gå for Pioneer VSX-528? Edit: Ser nå at Elkjøp har en del enda rimeligere alternativer som ikke ligger i Prisguiden, f.eks. Pioneer 5.1 receiver VSX-323-K En fin ting for sånne som oss med VSX-serien er at du bare trenger litt telnet for å kontrollere den. Ellers er jeg fornøyd med min VSX-921, selv om det er litt lite dytt i den for mine behov egentlig. Bra funksjoner og fjernkontroll. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 En fin ting for sånne som oss med VSX-serien er at du bare trenger litt telnet for å kontrollere den. Ellers er jeg fornøyd med min VSX-921, selv om det er litt lite dytt i den for mine behov egentlig. Bra funksjoner og fjernkontroll. Oooh, nerd-candy! Jeg lukter et Uno-prosjekt her! Lenke til kommentar
eha Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg synes at Yamaha har den "beste" filmlyden. Meget engasjerende og spennende. De har receivere i alle prisklasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå