n0stra Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Sitter nå med en canon 580 pluss en Yongnuo 468 samt en 560 III på vei (med innebygd radiomottaker). Har også 3 stk Yongnuo 603C trancievere 2 stk 2 meter lysstativer, en 100 cm sammenleggbar reflektor (sølv, hvit, gull). Har veldig lite erfaring med studiofotografering bortsett fra et dagskurs hos loweproimportøren for noen år siden. Tenkte å teste litt, og siden jeg ikke helt vet enda hva som passer meg best tenkte jeg å kjøre lavbudsjett i første omgang. Bedre å lære med noe billig og så kjøpe kvalitet - enn å svi av masse penger og gå lei. Trenger da innspill til beautydish/softbox/honneycomb/paraply i tillegg til bakgrunn. Det som betyr noe for meg nå er effekten oppnådd. Jeg ønsker både sort og hvit bakgrunn, mulighet for å ta bilder med iallefall 2 personer samtidig samt plass nok til at guttungen på 3 kan herje litt forann bakgrunnen. Paraplyer har jeg skjønt sprer lyset i alle retninger, softbokser på speedlights bør ikke være for store? for å ikke misste effekten samt lyskontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå