Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lager jeg storm i et vannglass for meg selv?

Anbefalte innlegg

Trenger å rydde opp i tankene.

Oppsummering av situasjonen:

- Jeg ba ham på middag

- Han kunne/ville ikke.

- Jeg spurte om han flørtet med meg kun for å ha meg som inntektskilde

- Han svarte at han ikke mente noe mer enn flørting, sa det var bra jeg spurte (betyr det at han ikke hadde noen baktanker?)

- Jeg skrev blant annet at jeg følte jeg hadde kommer skjevt ut etter middagsinvitasjonen.

- Han spør hva "skjevt ut" betyr

- jeg sier jeg følte jeg var for pågående, sendte feil signaler når jeg ba ham på middag

-,han svarer: "Neida ."

Høres det ut som han mener at jeg ikke var for pågående, og at han Ikke tenker noe mer over saken? Blir det teit/desp å sende en melding og si "la oss glemme det og heller fortsette den uskyldige flørtingen ;)"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en dame begynt å stresse på den måten overfor meg hadde eg holdt meg laaaaaangt unna.

Som sagt, hold kjeft og lat som ingenting :closedeyes:

Han er mann og er en simpel maskin. Han har sikkert glemt det allerede, og han kunne sikkert ikke komme på middag, derfor han ikke forsto poenget med skjevt ut.

Okei, jeg velger å tenke at ingen skade er skjedd, og sender ingen melding.

Vi skal på samme arrangement på søndag. Bør jeg da også ikke være redd for å vise meg?

Lenke til kommentar

Det behøver du ikke være redd for om dere møtes. Vil han ikke, så vil han ikke. Han er ikke noe ex til deg, og du har ingenting å tape på å møte han, så om dere ikke møtes på søndag, ta kontakt og snakk i vei :)

Men bare ikke mas for mye frem til dere skal møtes neste gang :hm:

Jeg ble sånn halvveis sjokkert over hvor mye mas ei jente kunne lage på skype, så jeg skjønner han litt.

Lenke til kommentar

Det behøver du ikke være redd for om dere møtes. Vil han ikke, så vil han ikke. Han er ikke noe ex til deg, og du har ingenting å tape på å møte han, så om dere ikke møtes på søndag, ta kontakt og snakk i vei :)

Men bare ikke mas for mye frem til dere skal møtes neste gang :hm:

Jeg ble sånn halvveis sjokkert over hvor mye mas ei jente kunne lage på skype, så jeg skjønner han litt.

Okei, takk for råd. :) Jeg skal ikke mase noe mer på ham nå, og håpe at ting er som normalt.

Bare et siste spørsmål: Da han svarte "jeg mener ikke noe mer enn flørting, nei. Bra du spør" - høres det ut som han svarer "jeg har ingen baktanker med flørtingen min"?

Lenke til kommentar

Høres ut som at du er bare en av hans tilfeldige "ofre".

Mye mulig at han ikke vil innrømme at det er noen baktanker/følelser i bildet.

Hmmm. Men betyr det også at han ikke mener noe av det han sier? Han lirer bestandig av seg en rekke komplimenter, senest da han svarte på middagsinvitasjonen, kalte han meg "farlig søt og fristende", og noen dager tidligere "farlig vakker"..

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hvordan han mente "jeg mener ikke noe mer enn flørting, nei. Bra du spør"

Jeg vil nesten tolke det som vennskap/ikke noe mere. Men kan være han mener noe helt annet enn hva som kommer frem. Mitt tips til deg er å se på helheten, og ikke enkeltkommentarene som skiller seg ut :) Ikke bry deg om den kommentaren og heller begynn å snakk med han etter en liten pause. Nå vet ikke jeg hvor gammel han eller du er, så litt vanskelig å se hvor voksen flørtinga er.

Håper ikke jeg har laget storm i vannglasset ditt, og surret til alt.

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hvordan han mente "jeg mener ikke noe mer enn flørting, nei. Bra du spør"

Jeg vil nesten tolke det som vennskap/ikke noe mere. Men kan være han mener noe helt annet enn hva som kommer frem. Mitt tips til deg er å se på helheten, og ikke enkeltkommentarene som skiller seg ut :) Ikke bry deg om den kommentaren og heller begynn å snakk med han etter en liten pause. Nå vet ikke jeg hvor gammel han eller du er, så litt vanskelig å se hvor voksen flørtinga er.

Håper ikke jeg har laget storm i vannglasset ditt, og surret til alt.

God idé! Jeg tenker og analyserer alt for mye. Og det gjør ikke menn har jeg skjønt. Jeg får se hvordan det bærer avgårde. (Han er forresten 27, jeg 20, han har tidvis også vært ganske grov - bedt om bilder, runket med meg i tankene osv...)

Du har roet stormen. Takk!

Lenke til kommentar

God idé! Jeg tenker og analyserer alt for mye. Og det gjør ikke menn har jeg skjønt. Jeg får se hvordan det bærer avgårde. (Han er forresten 27, jeg 20, han har tidvis også vært ganske grov - bedt om bilder, runket med meg i tankene osv...)

Du har roet stormen. Takk!

Jeg kan ihvertfall skrive under på at jeg som mann(snarere gutt, men kall meg hva du vil) har analysert alt for mye... Har blitt endel tråder her under anonym... Derfor jeg bringer budskapet videre, ikke analyser for mye...

Og han er på det grove nivået allerede? Da er det vel bare å kjøre på. Virker som at han ønsker at ting skjer snarest mulig. Kanskje du ikke har gitt tydelige nok signaler at du er interessert?

Lenke til kommentar

Jeg kan ihvertfall skrive under på at jeg som mann(snarere gutt, men kall meg hva du vil) har analysert alt for mye... Har blitt endel tråder her under anonym... Derfor jeg bringer budskapet videre, ikke analyser for mye...

Og han er på det grove nivået allerede? Da er det vel bare å kjøre på. Virker som at han ønsker at ting skjer snarest mulig. Kanskje du ikke har gitt tydelige nok signaler at du er interessert?

Årh, det er slitsomt å bekymre seg så mye. :( Men så lenge det høres ut som at han ikke bryr seg noe mer, så er det greit. Tror dere han kommer til å fortsette flørtingen?

Ja, og han har vært på det grove nivået en god stund, uten at det skjer noe mer... :( Jeg har prøvd å insje til å møtes i en mer "uformell" tone enn det vi har gjort til nå. Det er tydelig han i det minste er ute etter sex, men samtidig, så føler jeg at han sitter på gjerdet. Og jeg skjønner ikke hvorfor han ikke tør hoppe. :( Vi ses riktignok ikke så ofte ettersom han er mye bortreist, så kanskje jeg bare bør smøre meg meg tålmodighet? Hvis jeg ikke har ødelagt alt, da. Jeg tror han fikk inntrykk av at jeg ville noe veldig seriøst, men jeg har nå funnet ut at flørting er helt greit enn så lenge.

(Her er hele "historien": Jeg skrev: Håper ikke du flørter med meg bare for å beholde meg som publikum (han er med i et band, de er ikke noe særlig kjent), for jeg liker musikken din, men som du skjønner, har jeg fått sansen for deg også. Jeg synes derfor det er litt stygt gjort dersom du utnytter dette uten å mene noe med det. Jeg mener overhode ikke noe vondt med dette, jeg vil bare ha et ærlig svar." Da svarte han: "mener ikke noe mer enn flørting, nei. Bra du spør", og jeg svarte: "no hard feelings! Flørting er gøy, men vær forsiktig med å leke med en jentes følelser.. :) Håper du tilgir meg, jeg følte bare jeg kom litt skjevt ut etter meldingen i går.." Og resten vet dere jo... Så ja, tror dere han fortsetter som før, tross alt? Hadde dere blitt fornærmet av en slik melding?

Lenke til kommentar

Her tror jeg du bare kan legge ballen død. Han er ute etter en flørt, og du har tydelig gitt inntrykk for at du har følelser for han.

Joda. Men det jeg er redd for er om det vil være klein stemning mellom oss.. Er det egentlig så rart at jeg har hatt inntrykk av at han er interessert når han ber om bilder av meg, runker med meg i tankene, drømmer om meg og sender melding, midt på lyse dagen, at han tenker mye på meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...