Holybob100 Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Så snart skal vi ha skoleball her i 10. klasse, men jeg har ingenting å ha på meg. Jeg vil gjerne kjøpe en fin dress, men ikke bruke altfor mye penger på det. Noen forslag til hvor jeg kan få en fib dress til en rimelig pris. Jeg vil gjerne kunne bruke den til andre anledninger også. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Be mor og far om å kjøpe dress. Dressmann og Bertoni er billigst på dress mener jeg. Hva med å bruke konfirmasjonsdressen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Match, Vic e.l Sist jeg kjøpte dress var jeg 18, kjøpte samme dressen som jeg hadde fra før, tok 10 minutter for å prøve den, gikk deretter ut med en dress og 700-1000 kr lettere lommebok(kosta enten eller) Moral of the story, ikke kjøp noe dyrt før du er sikker på at du er utvokst. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 30. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2013 Ikke kjøp noe dyrt om du skal på fylla heller... Jeg tenkte ikke langt nok og hadde på meg Moods of Norway dressen(forøvrig DYR dritfin og bra dress som var verdt pengene) som fikk litt andre farger og flekker på en fest.... Dresser tåler ikke alle drikkevarer! De unge jentene i 10 klasse ser heller ikke forskjell på en dyr dress eller ikke. En til 700 kr holder nok i massevis. Lenke til kommentar
Populært innlegg SIcario Skrevet 30. desember 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 30. desember 2013 Moods of Norway dressen(forøvrig DYR dritfin og bra dress som var verdt pengene) Nei. 11 Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg ville tatt turen innom Dressmann som nevnt tidligere. Denne http://dressmann.com/no/Produkter/Collection/Dresser/wool-stretch-navy-slim_7130662_583/ er et godt kjøp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg ville tatt turen innom Dressmann som nevnt tidligere. Denne http://dressmann.com/no/Produkter/Collection/Dresser/wool-stretch-navy-slim_7130662_583/ er et godt kjøp. den var dyr :-/ Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 den var dyr :-/ 1500 for en dress er ikke dyrt. Men når du er 14 år er det ikke noe poeng i å bruke mye penger på en dress. Han kan like godt kjøpe det billigste han finner i og med at han sannsynligvis kun kommer til å bruke den én eller to ganger. Sånn sett er hva som helst ok såfremt passformen er grei. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Kan vel leie en dress også hvis du ikke har behov for den mer enn en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå