FlyingPenguin Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg har i disse dager opplevd under film og spilling oppdaget at jeg får tearing som begynner nederst på skjermen og stiger så mot toppen som enkelt stripe. Noen som vet hva det kan komme av? Har GTX680 og i5 2500K om det er viktig informasjon. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Har du lastet inn de nyeste driverne? Den siste driveren gjorde at mitt ene skjermkort begynte å surre. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Høres rart ut. Du bruker sikkert digital (HDMI, DVI, DisplayPort) kabel? Analoge bildekabler (VGA) kan føre til slikt... Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Siste driver er fra 19. November og har ikke merket det før nå. Jeg bruker DVI-kabel. Endret 19. desember 2013 av melbyes Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hvis skjermkort oppdaterer med 60Hz og skjermen 59Hz, eller vice versa, vil du få en tear som går opp/ned med jevn hastighet. Skyldes ofte driverfeil. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Hvis skjermkort oppdaterer med 60Hz og skjermen 59Hz, eller vice versa, vil du få en tear som går opp/ned med jevn hastighet. Skyldes ofte driverfeil. Da er det på en måte rart at jeg ikke har merket det før nå, nesten en måned etter driverinstallasjon. Ska prøve å finne ut av det, for kan hende jeg har gjort noe med bilde oppdateringen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Applikasjoner kan ofte tukle med driverinnstillinger ufrivillig Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg har nå reinstallert driveren og satt skjermoppdateringen på 59hz som den sto på før. Dette ble ikke kvitt problemet, men er blitt mer tilfeldig hvor den havner og står nå stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå