Gå til innhold

Julegave (Parfyme)


Anbefalte innlegg

Hei! Må ha en julegave til kjæresten å hun ønsker seg parfyme.. Jeg aner ikke ogsen parfyme jenter liker? Hun vil ikke ha noe sånn kjendis greier sa hun, hun er 13 år. (Slapp av, jeg er bare 14) Så hva vil dere anbefale? Må kjøpes på amazon osv da norske parfyme priser er for dyre.. Maks 200 kroner!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser noen på nettet anbefaler den her: http://www.amazon.com/gp/product/B000OIPRS8/sr=8-2/qid=1387392535/ref=olp_product_details?ie=UTF8&me=&qid=1387392535&seller=&sr=8-2 noen damer/jenter som har prøvd den og liker den?

 

Edit: Den og den her er de samme ikke sant? http://www.amazon.com/Midnight-Fantasy-Britney-Spears-Parfum/dp/B0045683A4/ref=pd_sim_bt_4

Endret av PS3GAMER!
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg hadde vært litt stresset hvis jeg skulle bestilt julegave på nett nå.. Er ikke sikker den kommer frem i tide. Stikk innom et parfymeri, de pleier å ha gode tilbud nå rundt jul.

 

Raulph lauren, Laura, davidoff coolwater. Den førstnevnte er på tilbud på kicks.no, men det spørs om det kun er på nett og ikke i vanlig butikk. Dette er lette og gode eau de toillette, som jeg likte da jeg var tenåring i hvert fall.

Lenke til kommentar

Britneyparfymen tror jeg du kan få til rundt 200kr i fysisk butikk også. Husk at du sikkert må betale frakt i tillegg hvis du kjøper på nett.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg hadde vært litt stresset hvis jeg skulle bestilt julegave på nett nå.. Er ikke sikker den kommer frem i tide. Stikk innom et parfymeri, de pleier å ha gode tilbud nå rundt jul.

 

Raulph lauren, Laura, davidoff coolwater. Den førstnevnte er på tilbud på kicks.no, men det spørs om det kun er på nett og ikke i vanlig butikk. Dette er lette og gode eau de toillette, som jeg likte da jeg var tenåring i hvert fall.

Hun ville ikke ha den før etter jul (Er på ferie) og hun kommer igjen 6. januar, så om jeg bestiller imorra er den vell framme før 6. januar?

Lenke til kommentar

Det der er verdens værste parfyme, ikke kjøp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...