Tor Frode Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hei dere. Jeg lurte på om noen av dere hadde formening om hvilken Allround motorsag som er best? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Jeg bruker for øyeblikket Husqvarna 560 XP G som allroundsag, og er kjempefornøyd. Jeg har imidlertid kun erfaring med Husqvarna i den klassen. Bruker Stihl til klatring (MS 201 T), og til de største trærne (MS 880). Jeg tror uansett at de aller fleste sager fra kjente merker vil gjøre nytten temmelig greit. Velg riktig størrelse, det er liten grunn til å overdrive; skogsarbeid er tungt nok om en ikke må drasse på en alt for stor sag i tillegg. Det kan også være lurt å velge merke etter hvilke forhandlere du har i nærheten, du skal ikke se bort i fra at en sag vil trenge litt deler og service fra tid til annen. Endret 18. desember 2013 av Sentenza 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Når det gjelde merke så er det sthil man skal gå for! Er agronom, og dette merket har jeg aldri hørt noen klager på. 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Dersom du aldri har tatt i en sag før, så duger det meste. Pass på at kjeden biter. Jeg har en Stihl og en helt ny stor Kina-sag til 1200 kr. Kinasagen bruket 4 % olje, rister, har skrupropper som utrolig nok ikke lekker. Men den grove råe lyden veier opp for alle skavanker. Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg har god erfaring med Stihl ms 241, den kan man bruke på det meste.. Tåler bra med juling gjør den også! En gang ble den kjørt over med bil, fikk kun noen skrammer og en liten sprekk i plasten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå