Skylake Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 For å være ærlig har jeg aldri hørt om linjen, og jeg ante ikke at de hadde den på BI. Men hvordan bestemte du deg for å gå den linjen, når du ikke vet hva du blir? Finn først ut hva du vil bli, og så finner du ut hvilke studie du må gå... OT:skriver du ett innlegg i året, candygirl? har jo ikke bestemt meg for å gå den linja Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Okei, men du har lyst til å gå den linja skriver du i den første posten... så hva gjorde at du fant ut av det? Lenke til kommentar
Skylake Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Det er kanskje interessant? Lenke til kommentar
candygirl Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 For å være ærlig har jeg aldri hørt om linjen, og jeg ante ikke at de hadde den på BI. Men hvordan bestemte du deg for å gå den linjen, når du ikke vet hva du blir? Finn først ut hva du vil bli, og så finner du ut hvilke studie du må gå... OT:skriver du ett innlegg i året, candygirl? hahaha ja hadde glemt at jeg var medlem her 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå