Øystein.F. Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det første Zelda-spelet på WII U kjem frå Dynasty Warriors-utviklarane.Masselagsmål i Hyrule Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det så gøyt ut, synes nå jeg! Skal nok kikke mer på det i framtiden. (Februar-ish) 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Huff. Lærte vi ingen ting av Phillips? Har mine tvil på om dette spillet tjener på å ha et Zelda theme. Det blir for... gimmicky? Kun som et lokkemiddel. Er spillet bra nok hadde det ikke trengt drahjelp fra Zelda. På den andre siden... Nintendo har jo faktisk lisensiert merket. Det er jo ikke noe de gjør til hver og en. 3 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Får kose meg med dette mens jeg venter på hovedspillet Desverre ble jeg litt for hypet da jeg leste Zelda på forsiden 1 Lenke til kommentar
madammim Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Er det dette som er det lovede Zelda-spillet til WiiU? Eller kommer dette i tillegg? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Er det dette som er det lovede Zelda-spillet til WiiU? Eller kommer dette i tillegg? Nei, dette er andre utviklere som lager ett annerledes spill. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Er det dette som er det lovede Zelda-spillet til WiiU? Eller kommer dette i tillegg? Ingen av delene (håper jeg). Dette skal være et helt eget spill, og les "det første Zelda spillet til Wii U" (som Iwata også sa i Nintendo Directen) Lenke til kommentar
madammim Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Flott. Ble litt skuffet da jeg leste, men da gjør det ingen ting for min del. Bare å fortsette å vente, da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Såg kjempe kjipt ut 5 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 om dei skal lage et verdiløst hack and slash spill med repetisjoner i varigheter av lysår, kan dei no fanken meg putte inn blod og gørr i det minste 1 Lenke til kommentar
xXSteelZorXx Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Genialt, mer og bruke tiden på, mens man venter på hoved spillet. For sikkert bruke flere folk og, eks: Sheik, Zelda,...um.. Tingle haha xD 1 Lenke til kommentar
Blake Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Trodde først det var snakk om et skikkelig Zelda spill, ikke Dynasty Warriors med nytt utseende. Helt ærlig så syntes jeg det så veldig kjedelig ut i videoen og Dynasty Warriors serien er vanvittig kjedelig og repeterende. 1 Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Nintendo går nedom og hjem skjønner jeg. Zelda som et Dynesty spill.....detta er altså det abselutt rareste Nintendo kunne gjøre. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Dynasty Warriors med zelda theme og link skin... begynner aa bli despo nintendo naa. dette blir bare katastrofalt fail. 2 Lenke til kommentar
Xeesi Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 "Dette betyr at vi ikkje får eit spel der du skal springe rundt på eventyr for å utforske område og løyse gåter." Det er det jeg liker med Zelda. Dette kommer til å bli en flopp.Jeg tipper terningkast 3, maks. =(' Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Spennende. Trist at så mange folk ikkje eiger fantasi. Akkuratt som fleire er skuffet over at ein annen utvikler har laget eit spill som ikkje er ein oppfølger. Om alle skulle tenke slik hadde vi hatt 10-20 franchises og intet meir i spillbransjen. Lenke til kommentar
Kindleguy Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Spelet ser flott ut! Det er vel "Masseslagsmål i Hyrule" som det skal stå i overskrifta? Ein "s" er gløymt vekk i fyrste ordet, slik eg ser det. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Når eg såg "tittelen" på slutten, lurte eg ein kort augneblink på om det var 1. april. Nei, eg kan styre mi begeistring for dette. Eg hugsar første gongen eg spelte Dynasty Warriors 2. Det var veldig artig, men etter nokre veker vart eg lei. Sidan har Koei gitt ut det samme spelet om og om igjen, og eg er eigentleg fortsatt lei av det. Å pakke det inn i med eit Hyrule-tema kjem neppe til å forandre på det. Kay 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) På den andre siden... Nintendo har jo faktisk lisensiert merket. Det er jo ikke noe de gjør til hver og en. Sist Nintendo hentet inn en tredjepartsutvikler for et stort franchise fikk vi Metroid: Other M, og du skal være rimelig stein om du mener at det var et bra Metroid-spill. Når eg såg "tittelen" på slutten, lurte eg ein kort augneblink på om det var 1. april. Samme her, ser ut som en halvgrei texture-mod. Spennende. Trist at så mange folk ikkje eiger fantasi. Akkuratt som fleire er skuffet over at ein annen utvikler har laget eit spill som ikkje er ein oppfølger. Om alle skulle tenke slik hadde vi hatt 10-20 franchises og intet meir i spillbransjen. Problemet er at det ser ut som om noen har kommet med en texture mod til Dynasty Warriors istedet for å lage et nytt spill, sånne hastverksjobber sluttet å være originale før 2000. Når man slenger merkenavnet Zelda på et spill er det visse klisjeer man må oppfylle, det er forventet at et Zelda-spill skal bestå av utforskning og gåteløsing med litt action. A Link Between Worlds kom ut nylig og har vist at det er fullt mulig å innovere samtidig som man bruker mye om igjen. Poenget mitt er at det er ikke fantasifullt å slenge Zelda-farger over Dynasty Warriors, det blir bare Dynasty Warriors: Zelda Edition. Endret 20. desember 2013 av arni90 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Sist Nintendo hentet inn en tredjepartsutvikler for et stort franchise fikk vi Metroid: Other M, og du skal være bra høy om du mener at det var et bra Metroid-spill. Veldig godt poeng. Men Capcom har jo laget flere gode Zelda spill til Gameboy. OoA og OoS, og TMC var gode spill, så 3rd party er ikke bare dårlig. Endret 20. desember 2013 av Unlimited LTD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå