SINDRIS Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Heisann! Ps3en min kortsluttet i går. Når jeg skal skru den på ser alt tilsynelatende normalt ut. Den lyser rødt. Når jeg skrur den på, starter den og går i 4 sekund, før den slår seg av. Etter deb slår seg av lyser den heller ikke rødt. Da lyser den ikke i det hele tatt. Hvis jeg trykker på knappen igjen, lyser den rødt, og så kan jeg skru den på igjen, før den slår seg av etter 4 sek. Noen som vet hva problemet kan være? ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Får du starta den i "safe mode"? https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/1488 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 blinker ikke gult eller rødt vel :s? Lenke til kommentar
SINDRIS Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 blinker ikke gult eller rødt vel :s? Ingenting blinket. Alt er som vanlig, bortsett fra at den skrur seg av Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Åja ,Hvilken modell ps3 har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå