GrinderX9 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hei, håper noen kan hjelpe meg med dette. Har en rimelig grei bærbar pc, men anno 1404 kjører svært dårlig på den. Prøver å finne ut hvorfor. Jeg har en Alienware X14. Geforce 650m, Prosesser 8 kjerner i7-3630 @ 2,40 mhz. .8 gig ram. Så med andre ord burde det ikke være noen flaskehalser av noe slag. Jeg burde helt greit kunne spille dette med alt på max. Men av en eller annen grunn har spillet under 20 fps med alt på lavest innstillinger. Maskinen kjører ellers alt fra Battelfield 3, world of tanks, Napoleon total war osv, på high-very high instillinger. Også i skrivende stund, så ser ikke ut til å være noen drivere som har tulla seg til. Så noen tips? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Fant det til slutt ut selv. Den bærbare har vist to skjermkort, av en eller annen grunn har anno vært eneste spillet som insisterte på å starte med det dårligste kortet (som er betydelig dårligere en primærkortet). Fant ut at det bare var å høyreklikke på exe fila, for så å velge fra første menyen hvilket kort som spillet skulle starte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå