Guybrush Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Har aldri hatt en enste kræsj med PS2... Sikker på at maskinen deres ikke blir for varm --> litt dårlig plassering av boksen... ? Lenke til kommentar
Fro Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Quote: On 2002-04-26 19:13, Guybrush skrev:Har aldri hatt en enste kræsj med PS2...Sikker på at maskinen deres ikke blir for varm --> litt dårlig plassering av boksen... ? Altså, mange PS2-er som ikke kræsjer og mange XBOX-er som ikke kræsjer.. Jeg har hørt at det er noen spill som skaper problemer med XBOX. Som Simpsons Road Rage. Og det er ikke p.g.a. dårlig hardware, det er p.g.a. utviklere ikke bare vet helt hva de driver med :smile: Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 XP stoetter det meste av de gamle spillene dine - Kompatiblitets modus. Lenke til kommentar
HardCubed Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: On 2002-04-26 17:59, Fro skrev:Så siden det aldri er Windows XP sin skyld at det kræsjer, så er ikke det MS det da?? Jeg har lurt på det selv. Den dagen jeg installerte XP så sa jeg faktiskt "Skulle nesten ha trudt at det ikke var MS." XP er faktsisk ganske stabilt, men så har det ikke fått seg noe å bryne seg på enda. Men det vile vært fint om XP "fant" ISDN kortet mitt. Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 har hatt PS2 i over ett år og i den tiden har den aldri, ALDRI hengt seg opp!!!! spilt spill på den som sr, gt3, gta3, re:veronicaX, alone in the dark, extermination osv... men var på el-kjøp å testa xbox med spillet halo og da opplevde jeg att spillet hengte seg opp... var også oss en venn og spilte akkurat det samme spillet og da gikk det greit.. er det forskjell på en xbox til en annen eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå