Motorhead_ Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Hei! Fikk en tlf fra skjult nr idag hvor en robotstemme sa navnet mitt flere ganger etter hverandre, og spurte om jeg kunne bekrefte at det var nr mitt de ringte ved å taste 2 på mobilen, eller taste 3 for å høre beskjeden om igjen. (Jeg hørte ikke hva som ble sagt med engang i det jeg tok tlf siden jeg gikk ute og det kjørte masse biler forbi, så jeg tastet 3 i håp for å finne ut om det ble sagt noe om hvem som ringte), men da sa stemmen bare "takk for at du bekreftet, ha en fin dag videre".. Høres kjempe rart ut og er ganske paranoid akkurat nå, så en fin dag er det ikke akkurat!! Noen som har opplevd dette? Tenkte at det kanskje kunne være noe telefonsalg men de har vel ikke lov til å bruke skjult nr lenger? Håper på svar! Mvh Paranoid Endret 18. desember 2013 av Motorhead_ Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Aner ikke hva dette er, men du er tydeligvis ikke alene. https://www.facebook.com/telenornorge/posts/10150888002484803 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå