Logic89 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hei Jeg drifter et lite nettverk hos en bedrift, der er det en server og fem klientmaskiner. Det er for tiden ingen fysisk brannmur i dette firmaet. Om jeg skulle kjøpe en brannmur, hvilken brannmur skal jeg kjøpe? har liten erfaring med brannmurer... så alle tips mottas med stor takk Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 sett opp en maskin med PfSense. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Holder på med en pfSense og helt grei brannmur, tror det er ipfw som gjør att det tar litt lengre tid å sette opp ting kontra iptables/netfilter. Spørs egentlig hva du vil ha av funksjoner utover det att du etterspør en firewall. Savner oversikten en har med smoothwall og dens enkelhet Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Har satt opp en god del ClearOS siste årene. Enkelt, innholdsrikt og velfungerende. Kan gjøre langt mer enn å fungere som brannmur, en velger hva en vi lha den til å gjøre. http://www.clearfoundation.com/ Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Cisco ASA5505. Rimelig med IOS, husk å kjøp med nok lisenser for antall aktive brukere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå