Kiiips Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hei. Jeg har brukt Sun maskinoppvask alt i 1 maxpower tabletter i lang tid, men vasken blir dessverre ikke helt ren. Noen tips til maskinoppvaskpulver som kan gjøre en bedre jobb? Takk for svar Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg synes Sun sitt flytende oppvaskemiddel fungerer bra. Tabletter synes jeg ikke fungerer noe særlig, men om oppvasken ikke blir ren, og det er noe som har begynt i det siste, så ville jeg ha sjekket dysene i oppvaskemaskinen. Disse bør rengjøres jevnlig. Lenke til kommentar
tole Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Disse tablettene er egentlig en uting. Du får blandet vaskemiddel og glansmiddel i hele syklusen, noe som ikke er så bra. Bruk heller begge delene separat om du vil det, eller kutt ut glansmiddelet. Tabletter er noe som er et tilbud for de som vil ha det enkelt, men det kommer også med en pris. Når oppvaskmaskinen er ferdig pleier jeg å åpne den og slippe ut dampen og deretter lar jeg døren stå litt åpen ved hjelp av en kniv. Du kan også vurdere hvordan du bruker maskinen. Skyller du grovt av alt før du har det i maskinen ? Tømmer du risten i maskinen jevnlig ? Setter du inn ting på en måte som gjør at maskinen får problemer med å fungere etter hensikten ? Bruker du riktig temperatur og program for det som skal vaskes ? Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Hva er egentlig risten i maskina? Har ikke så mye peiling på dette. Lenke til kommentar
tole Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hva er egentlig risten i maskina? Har ikke så mye peiling på dette. Silen som ligger i bunnen. Blir denne full av gørr så går også vaskeffekten ned. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Sun pulver er det jeg mener er best. Etter erfaringer altså. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå