Angelika Sverdrup Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Speilbilde II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ser man det. Der satt det. Roar Lenke til kommentar
Angelika Sverdrup Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Ser man det. Der satt det. Roar Takk for at du ville dele kunnskapen din! Det var til stor hjelp! Angelika Du vet ikke forresten om hvordan jeg får lagt inn profilbilde på akam.no? Bilde vises bare her i diskusjonsforumet. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 DAGENS BILDE: Speilingen av bygningen i vannet gir bildet et nesten surrealistisk preg og de gjentakende linjene tiltrekker oppmerksomheten. Aller mest får dette bildet meg egentlig til å tenke på Eschers trappetegninger. Lenke til kommentar
Angelika Sverdrup Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Takk for tilbakemelding og synspukt! Jeg ser hva du mener med sammenligningene til Eschers tegninger. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hei, Angelika Sverdrup. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! , du har en fantastisk fin bildeportefølje ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Angelika Sverdrup Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Hei, Angelika Sverdrup. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! , du har en fantastisk fin bildeportefølje ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Albert, Tusen takk for denne anerkjennelsen! Meget motiverende og inspirerende, spesielt siden jeg nettopp har begynt å lage bilder. Setter stor pris på din tilbakemelding! Jeg kjøpte meg et Sony RX100II kompaktkamera tidlig i høst, og begynte da å ta, og lage bilder. Er veldig fornøyd med Sony og håper at jeg en dag vil kunne gå over til et stort Sonyapparat. Fordelen med kompaktkameraet er at det er så lite at jeg kan ta det med over alt. Jeg har en tendens til å se muligheter og potensial i det meste rundt meg, da er det greit å alltid ha det tilgjengelig. Angelika Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Lekkert bilde -gratulerer så mye! Jan Egil Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Gratulerer! Stilig og flott bilde!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Angelika Sverdrup Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Tusen takk for fine tilbakemeldinger, Jan Egil og Tove! Angelika Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg