Jan Egil Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Bjørnson Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Tillater meg en fargeversjon av samme bildet også. Vil gjerne ha kritikk! Jan Egil Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Er veldig glad i S/H - men her fanget den med farger meg mest. Vet ikke helt hvorfor, men tror det har noe med lyset og gjøre, at det lyser opp på en annen måte enn det i S/H. Samtidig er det varmere. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Takk skal du ha, Laila! Ja, det er to forkjellige uttrykk. Jeg har forsterket det kalde i sort/hvitt-bildet med å legge på en lett blåtone. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hei, Jan Egil. Statuene av Ibsen og Bjørnson foran Nasjonalteateret blir gjerne fotografert forfra, men på bilder får vi et inntrykk av hva Henrik Ibsen ser mot. Bildet er stemningsfullt, og imponerende bra med tanke på lukkertiden, - 1/20 sek, og ISO-verdien, - 12800 ! Jeg foretrekker nok versjon 2, men med svak margin, - det er flotte bilder, begge to ! Vennlig hilsen Alobert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ser man det. Ibsen skuer mot sitt gamle stambord på Grand. Mon tro om det blir en absint idag. Velger meg originalen framfor gullutgaven. Roar Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Seter pris på tilbakmeldingene fra Albert og Roar også, og ved hjelp av Roars diskrete hint, har jeg skjønt at jeg har tråkket skikkelig ut i det! Det er selvfølgelig Ibsens statue jeg har avbildet - Bjørnson står på den andre siden. Stygg feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg