Dexterious Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Endelig bredbånd men har problemer med maskindelen. Jeg vet bare at jeg skal gå inn på kontrollpanel og alternativer for Internett men hva skal jeg gjøre der? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hva er det du prøver å utføre da? Endre alternativene for internett? Tror kanskje du bør forklare deg litt bedre jeg. Antar at du ikke har koblet deg på enda, men fortell gjerne hvilken leverandør du har Lenke til kommentar
Spawn0611 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har du hatt oppringt forbindelse tidligere? Da må du i såfall inn i alternativer for internett og på flippen som heter tilkoblinger og markere "aldri slå ett nummer". Det er det som trengs å gjøre der. Ellers er jeg enig med "enden", må nok ha litt informasjon om leverandøren din. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Endelig bredbånd men har problemer med maskindelen.Jeg vet bare at jeg skal gå inn på kontrollpanel og alternativer for Internett men hva skal jeg gjøre der? Opperativsystem ? Win98 / XP / Linux ? Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 jaja kanske ikke altid lett men dette er i alle fall en bruker av windows start-kontrollpanel og..??? i alle fall det jeg trenge er hvem lever adsl ? tiscali bluecom telenor ??? med telenor krever det at du bruker en pppoe protocol den får du med oppkoblings cd prøv denne med tiscali gå til kontrol panel - nettverkstilkoblinger og sett nettverksortet til å motta ip fra dhcp server deretter gå på egenskaper for internett explorer deretter tilkobling og trykk på tilkobling gjennom LAN. har du gamle oppringte former for internett digital analog slett disse og sett den på aldri ring opp telefon nummer. Lenke til kommentar
Dexterious Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 enden: Nei jeg er ikke koblet enda og det er det jeg prøver. Leverandør er ElTele Nord AS Spawn0611: Nei jeg har ikke hatt oppringt forbindelse tidligere. Den flippen er markert "aldri slå ett nummer". tag1: Jeg har Win98 Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 i internet explorer: tools --> internet options --> connections --> setup --> next --> connect to the internet --> set up my connection manually --> connect to a broadband that is always on -- finish Det burde være alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå