Albert Andersson Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Dagpåfugløye ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Arkivbilder er bra - når de er så vakre og sommerlige som dette! Man lengter etter varmere tider og husker det som var.... Perfekt skarphet der den skal være, på øynene. Lekker bakgrunn. Litt utbrent/lys blomst...? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Nydelig og sommerlig! Flott skarphet og nydelig bakgrunn. Lurer litt på om hvordan det hadde sett ut om du satte det på høykant så ansiktet vendte skrått oppover? Ser jo da at blomsten vil ligge sideveis, men det kan vel skje i naturen også ? Bare en ide som du sikkert har vurdert og forkastet Ps. dukker Peer Chr. Muus opp og hilser på oss før jul ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Lekker den der, Albert. Greit å konservere noglen bilder for vinter'n også. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Arkivbilder er bra - når de er så vakre og sommerlige som dette! Man lengter etter varmere tider og husker det som var.... Perfekt skarphet der den skal være, på øynene. Lekker bakgrunn. Litt utbrent/lys blomst...? Hei, Jan Egil. Takk for hyggelig kommentar og saklig kritikk ! Jeg behandlet RAW-bildet i Photoshop CS5, men fikk det ikke bedre, selv med bruk av verktøyet highlight / shadows. Hadde jeg brukt Live View, ville jeg kunne kompensert, men .. ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Nydelig og sommerlig! Flott skarphet og nydelig bakgrunn. Lurer litt på om hvordan det hadde sett ut om du satte det på høykant så ansiktet vendte skrått oppover? Ser jo da at blomsten vil ligge sideveis, men det kan vel skje i naturen også ? Bare en ide som du sikkert har vurdert og forkastet Ps. dukker Peer Chr. Muus opp og hilser på oss før jul ? Hei, Laila. Takk for hyggelig kritikk og kreative forslag, - jeg skal forsøke ditt råd, - det virker spennende ! PC Muus har hatt en aktiv tid siden sist han slapp til på Akam Bildekritikk, og jeg har skjønt at han satte pris på den oppmerksomheten han fikk, og det er slett ikke umulig at han greier å overtale meg til å la ham slippe til igjen ! Han ber meg forresten å hilse ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2013 Lekker den der, Albert. Greit å konservere noglen bilder for vinter'n også. Roar Hei, Roar. Takk for hyggelig kommentar ! Sommeren gir overskudd av bilder, men i tusmørket nå er det jamen ikke lett for et bortimot A4-menneske å finne gode / interessante motiver ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg