Sermoni Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg tror du fint klarer deg med Lightning 680 SLI.... Jeg hadde drøyet den litt, sett hva som kommer senere. Jeg tror forøvrig det er null problem å selge kortene dine til riktig pris. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Hadde jeg vært deg hadde jeg hoppet over denne generasjonen. For min del så koster det mere enn det smaker i forhold til ytelse ved å oppgradere hver generasjon. Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Hadde jeg vært deg hadde jeg hoppet over denne generasjonen. For min del så koster det mere enn det smaker i forhold til ytelse ved å oppgradere hver generasjon. Har det ikke alltid gjort det? ... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Har det ikke alltid gjort det? ... Det var en solid oppgradering å gå fra 6950 CFX til et 7970. Det er ikke en solid oppgradering å gå fra 7970 CFX til et eller to 290X. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Da jeg kjøpte 680 lightning og byttet 560 ti i sli (2stk) med et lightning som gav samme ytelse som de to hadde gjort - og da jeg kjøpte et lightning til var det virkelig sus og dus - men som sagt koster å henge med og når man bor sammen med noen kan jeg ikke bare sette av alt på husleie og så pc, det blir for mye annet som kommer før det. Så tror nok jeg hopper over denne bulken til jeg blir tvunget til oppgradering eller venter til sommer, høst og ser hva som er på markedet da. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Selvfølgelig er det mere å hente med å gå ifra middelklasseskjermkort til de beste som finnes. Kan ikke akkurat sammenlignes med dette. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Selvfølgelig er det mere å hente med å gå ifra middelklasseskjermkort til de beste som finnes. Kan ikke akkurat sammenlignes med dette. Nei sammenligner ikke, bare husker at følelsen når det var så stor forskjell var skikkelig digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå