Kurt Lekanger Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Powerocks Flash Magicstick dobler batteritiden på mobilen.Dagens dings: Denne lommelykten lader mobilen din Lenke til kommentar
frodeskibrek Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hei. kan dere ikke ta en test av MOMAX iPower Turbo nødlader? Den har 16800 mAh,lommelykt,to porter på henholdsvis 2,1 og 1 ampere. Lades via mini-usb. Jeg har hatt min ett år, og den slår ALT annet av tilsvarende seriøse produkter som finnes på markedet.per i dag. Lenke til kommentar
frodeskibrek Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hei. kan dere ikke ta en test av MOMAX iPower Turbo nødlader? Den har 16800 mAh,lommelykt,to porter på henholdsvis 2,1 og 1 ampere. Lades via mini-usb. Jeg har hatt min ett år, og den slår ALT annet av tilsvarende seriøse produkter som finnes på markedet.per i dag. Som dere ser på denne linken her: http://www.amazon.com/Product-Original-16800mAh-External-Smartphone/dp/B00BHOR3EE er den også så og si uslåelig på pris hvis man setter pris opp mot kapasitet, kvalitet,holdbarhet,brukervennlighet og strømmengde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg