Ann-K1991 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Heisann. Jeg har i vell drøyt en uke vært plaget med ganske så ubehagelige smerter i korsryggen, helt nede i setet. I tillegg har jeg en stikkende/stråle de smerte i høyre side av ryggen, rett under puppen- men som sagt, bsk i ryggen. Denne smerten kommer og går som den vil, men stikker godt. Får også x-antall ganger i løpet av dagen en følelse av at nakken låser seg- selv om den ikke gjør det, og da stråler smertene fra armene opp igjennom skuldrene og opp til nakken. Sitter ikke mye forran Pc eller noe slikt. Noen dager senere ble jeg først plaget med en følelse av utslitt musklatur i høyre underarm, deretter venstre, og beina. Greier ikke å løfte tungt med armene. Det småsvir hele tiden i underarmene, kunne nesten minnet om senebetennelse.... Musklaturen kjennes helt kaputt i armer og bein. Jeg har ikke gjort noe fysisk for at dette skal kunne forklares på en slik måte. Hva i alle dager kan dette være. ?! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Det er vanskelig å si(for meg i hvert fall), og selv om det sikkert frekventerer leger eller legestudenter i dette forumet, så vil jeg på sterkeste anbefale deg å ta kontakt med din fastlege, slik at han/hun får undersøkt deg skikkelig, i person Da det kan være mange forskjellige årsaker til muskelplagene dine. Endret 18. desember 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå