toddy21 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hei. Har en Nissan Primera (P10) 1.6 1994modhar klart å sprenge front høyttalerne. Skurer HELE tiden...Jeg prøvde å sette bilen inn i garasjen får å bytte høyttalerne, så ser jeg på disse høyttalerne og lurer på hvor store de er. Noen forslag?Men jeg vil ha høyttalere i dørene bak i bilen å der er der ikke høyttalere orginalthva gjør jeg da? å hvilke størrelse er anbefalt? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Kjøp overgangsringer: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1453_1080_1128/products_id/4964 og et bra komponentsett, så blir lyden vesentlig bedre. Høyttalere baki blir bare tull, det er jo foran du sitter og kjører Lenke til kommentar
laowi Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Mener det er 4x6 i front, noe usikker. Du kan dog sette inn ganske store elementer der ved litt skjæring. Kan anbefale å sette inn et par 6x9 i hattehylla bak, det gir rimelig god lyd. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jada, og du står vel med ryggen til på en konsert også, bare for å få den "gode" lydopplevelsen?? Et godt frontsett som blir montert riktig, spiller godt nok til å fylle hele bilen med lyd, så man trenger ikke mer en det. Også kan det jo hende han vil ha sub baki en gang i tiden, og da sitter han igjen med to store hull i hatthylla når han må fjerne 6x9" pga basskasse Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 takk får gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå