Gå til innhold

Skal kjøpe meg en ny skjerm

Anbefalte innlegg

Tenker å kjøpe en extra skjerm som vil bli "hovedskjermen min" har da allerede en benq 24".

Har lyst på en 27" og lurer på hva dere har å anbefale til meg med tanke på den beste skjermen i forhold til pris. Skjermen vil bli brukt til å game og se filmer på.

Jeg er villig til å betale max rundt +-2000kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er FPS gamer så vet du hvor viktig det er med 120hz, så denne 27" fra BenQ er et glimrende valg, men kanskje litt for dyr, men du vil ikke angre om du kjøper den ;)

Ellers så har vi denne 27" fra BenQ, en venn har den, og jeg har akkurat den samme i 24", og jeg kan si den funker fjell for pengene! :) Men det er da kun 60hz på denne.

Dette er ingen fasit, bare hva jeg mener, og BenQ er etter min mening utrolig flinke med skjermer ;)

Hilsen Sander

Lenke til kommentar

Om du er FPS gamer så vet du hvor viktig det er med 120hz, så denne 27" fra BenQ er et glimrende valg, men kanskje litt for dyr, men du vil ikke angre om du kjøper den ;)

Ellers så har vi denne 27" fra BenQ, en venn har den, og jeg har akkurat den samme i 24", og jeg kan si den funker fjell for pengene! :) Men det er da kun 60hz på denne.

Dette er ingen fasit, bare hva jeg mener, og BenQ er etter min mening utrolig flinke med skjermer ;)

Hilsen Sander

Hilsen Sander

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...