Ajeey Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Er det noen som har en anelse når Ps4 vil være tilgjengelige i butikk etc. Når den ikke lenger vil være overprised på nettsteder som Finn o.l.? Har selv forhåndsbestilt min og den vil antagelig vis ankomme i posten den 16. januar fra komplett. Men jeg har allerede kjøpt en Ps4 av en kompis så jeg lurer da på om den fortsatt vil være mulig å tjene noen kroner på å selge den i midten av januar. Hvis det ikke er det, vil jeg gjerne bare kansellere bestillingen min hos komplett så fort som mulig. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Antaglig er det ekstra atraktivt akkurat nå fordi det snart er jul. Tipper det er mindre å tjene etter jul. Har selv en kompis som fikk 6 laken for en maskin i helga. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Blir nok mangel på PS4 selv etter jul, så sikkert et par gode kroner å hente inn ja. Lenke til kommentar
hkhkhjkl Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 https://www.coolshop.com/no/catalog/product/86625-playstation-4-console-mega-pack-killzone-camera-2-controllersher får de inn mega bundle som inneholder 2 kontroller, spill, ps4 og kamera for ca 6500 kroner. det er litt dyrere enn kjøpe alt separat, men hvis du er veldig ivrig etter å få tak i en så er det mulig når de får inn på lager om 2 dager.er du en av dem som vil ha nå så har de inne ps4 med 1 kontroll, spill til ca 6500 kroner. litt dyrere enn vanlig, men du får den i løpet av romjulen, kanskje før jul https://www.coolshop.com/no/catalog/product/85983-playstation-4-console-killzone-shadow-fall-bundle Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg tipper i mars/april. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå