Modeselector Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hei jeg har et lite!! problem med Imessage på min "tidligere" iphone 4s Mobilen min ble ødelagt og jeg kjøpte meg ny android mobil og byttet operatør..men har samme nummer. Problemet mitt er at jeg mottar ikke meldinger (sms..mms) fra folk som har iphone, og som sender meldinger fra imessage. Jeg har også en ipod touch som er koblet til samme konto. men meldingene kommer ikke dit!.. Hva må jeg gjøre for å få den Jæ***!!! imessagen logget av slik at jeg igjen får alle meldinger?? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Gå på Itunes, der burde det vel være mulighet for å deaktivere Imessage? Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hvis du har registrert iPhonen hos Apple, kan du gå til https://supportprofile.apple.com/MySupportProfile.do Logg inn med Apple-ID, og velg iPhonen din, så unregister/avregistrer. Sjekket min telefon, og den var ikke registrert hos Apple, så det spørs om du har flaks. Alternativene er å ringe Apple support og be de deaktivere iMessage, eller låne en iPhone, logge inn din iMessage-konto for så å deaktivere. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hmm, iphonen min var der heller ikke? Støtter han over sitt forslag om å låne en iphone:) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Hadde samme problemet som deg, dvs. jeg glemte å deaktivere iMessage da jeg solgte den. Heldigvis fikk jeg inn beskjedene fra folk med iPhone på min iPad. Etter en stund ble plutselig iMessage deaktivert på nummeret mitt, kanskje fordi iPhonen ble brukt med et annet mobilnummer. Sannelig vet jeg. Uansett en svakhet i Apple sine systemer, dette burde blitt automatisk deaktivert når man tok en reset av telefonen, men det gjør det ikke. Endret 17. desember 2013 av Glenn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Uansett en svakhet i Apple sine systemer, dette burde blitt automatisk deaktivert når man tok en reset av telefonen, men det gjør det ikke. Dersom du har aktivert iMessage på flere enheter, kan du vel ikke mene at iMessage skal deaktiveres når du tar reset på en av enhetene? Du kan fortsatt bruke iMessage på iPaden. Dersom du slår av iMessage på alle enheter, skal alle meldinger til deg gå som SMS til din telefon (og kommer da ikke på iPad i det hele tatt). Det kan være at dette ikke skjer med det samme, det kan ta noe tid (slik det gjør når du aktiverer iMessage også). Lenke til kommentar
Modeselector Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg fant ut.. Det er bare å bytte passord på appleid`en din. da får du den logget av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå