sinnaelgen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Er det mange av der hvor man kan få takk i denne serien som sone 2 DVD ? I følge wikipedia skal 3 av de fire sesongene som er laget være kommet ut som region 1 og 2 i 2012. Jeg finner dog bare region 1 til salgs på nettet Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Amazon.co.uk har alle tre sesongene på DVD. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ligger fritt ute i piratbukta, så du kan vel få tak i den fjerde sesongen der. (Men vær snill å betal for de andre ) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Ligger fritt ute i piratbukta, så du kan vel få tak i den fjerde sesongen der. (Men vær snill å betal for de andre ) jeg er bare interessert i originalene ( spesielt sesong 1 og 2 ) . De andre episodene har jeg tatt opp selv i den grad discovery har send hele sesonger , for det virker som det er 2 episoder fra sesong 4 som de ikke har sendt enda Kommende søndag sender de noe helt annen i stedet for denne serien hvis programoversikten er riktig Det som er litt rar er at episode numrene ikke stemmer helt med det som står på wikipedia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå