Øystein.F. Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Actionklassikaren som skapte eit ikon er tilbake.Første Tomb Raider er ute på iOS Lenke til kommentar
TickleMeJesus Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Sweet! Hadde mye good times med dette spillet, men fuck han hovmesteren, mer creepy kar skal man lete lenge etter! 3 Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) HAHA! JA!Jeg husker at jeg utforsket den store herregården og lekte i gymsalen, så plutselig hørte jeg "RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!" Bak meg o_O'Mer skremmende enn Silent Hill og Resident Evil-serien fordi jeg ikke var forberedt på noe slikt xD Endret 17. desember 2013 av StigtriX 5 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Kan vanskelig tenke meg en mer upassende plattform for Tomb Raider enn iOS Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Butleren stenges såklart inne i fryseren så fort som mulig. 1 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Kan vanskelig tenke meg en mer upassende plattform for Tomb Raider enn iOS Ja vel? Slike spill må da fungere glimrende på f.eks. iPhone 5s kombinert med håndkontrollere som MOGA Ace Power eller Logitech PowerShell? Dette spillet støtter i allefall begge disse kontrollerne etter det jeg har lest. Her er link til en av dem, denne selges fra Apple Store: http://store.apple.com/no/product/HE449ZM/A/moga-ace-power-spillkontroller-for-iphone-5-og-5-generasjons-ipod-touch?afid=p231|camref%3Aiimt&cid=AOS-NO-Aff-PHG Endret 18. desember 2013 av Juke Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Ja vel? Slike spill må da fungere glimrende på f.eks. iPhone 5s kombinert med håndkontrollere som MOGA Ace Power eller Logitech PowerShell? Dette spillet støtter i allefall begge disse kontrollerne etter det jeg har lest. Her er link til en av dem, denne selges fra Apple Store: http://store.apple.com/no/product/HE449ZM/A/moga-ace-power-spillkontroller-for-iphone-5-og-5-generasjons-ipod-touch?afid=p231|camref%3Aiimt&cid=AOS-NO-Aff-PHG Det er veldig få som faktisk eier sånne. Lenke til kommentar
kjell arne halv Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Prøver å få til å spille Tomb raider 1 på pc med steam med game pad, har forsøkt nå i flere dager men kan ikke få det til, Noen som har lyst/kan forklare steg for steg hvordan jeg kan få det til. eller må jeg kjøpe spillet og ps for å få spillt det? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. juli 2019 Del Skrevet 31. juli 2019 Prøver å få til å spille Tomb raider 1 på pc med steam med game pad, har forsøkt nå i flere dager men kan ikke få det til, Noen som har lyst/kan forklare steg for steg hvordan jeg kan få det til. eller må jeg kjøpe spillet og ps for å få spillt det? Xpadder er nok ett greit sted å starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå