silvermountain Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hallo Kjøpte meg ny bil av privatperson, Ford ka 2012 mod. Gått ca 700 km. Oppdaget vann ( mye vann ) på passasjersidens fotbrønn ca 1 mnd. etter kjøp. Dro til forhandler hvor bilen opprinnelig var kjøpt. Inn på verksted som garantisak. Bilen er nå inne for samme problem for tredje gang, fortsatt ikke fikset + at har nå oppdaget fukt også på førersiden. Lurer på hvilke rettigheter jeg har ang. mitt problem. Noen som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Sålenge problemet ikke har blitt utbedret enda og det blir bare værre så ville jeg kontaktet en jurist og kjørt det den veien. Kontakt NAF for dem har jurister og advokater. Fuktighet inne i bilen er ikke bra og må bort så fort som mulig. Lenke til kommentar
silvermountain Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Sålenge problemet ikke har blitt utbedret enda og det blir bare værre så ville jeg kontaktet en jurist og kjørt det den veien. Kontakt NAF for dem har jurister og advokater. Fuktighet inne i bilen er ikke bra og må bort så fort som mulig. Er dessverre ikke medlem av NAF. Kan jeg melde meg inn nå og få hjelp med min sak ? Takk for svar forresten. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Regner med at du kan det ja. Ring dem og hør. Kanskje du ikke trenger være naf-medlem. , og forsikringsselskapet ditt dekker alt. Ring også forsikringsselskapet ditt. Dem vil heller ikke at skadene skal bli for store. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Jeg ville først og fremst stilt krav om omlevering nå som de har fått såpass mange muligheter til å ordne feilen. Jeg ville også stilt krav om lånebil inntil omlevering har funnet sted. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Er dessverre ikke medlem av NAF. Kan jeg melde meg inn nå og få hjelp med min sak ? Takk for svar forresten. Nei. Du kan ikke benytte deg av gratis juridisk hjelp for et problem som oppsto FØR du kjøpte medlemsskapet. Det blir som å kjøpe en forsikring ETTER at huset ditt har brent ned, og tro at du skal få dekning. 1 Lenke til kommentar
silvermountain Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 Nei. Du kan ikke benytte deg av gratis juridisk hjelp for et problem som oppsto FØR du kjøpte medlemsskapet. Det blir som å kjøpe en forsikring ETTER at huset ditt har brent ned, og tro at du skal få dekning. Nei,regnet med det. Får kontakte forbrukerådet kanskje eller forsikringsselskapet mitt. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Høres ut som en god plan, lykke til Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Lykke til ja, og hold ut! Dette kommer til å bli en lang og tidkrevende prosess som kommer til å suge mye energi ut av deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå